بیمارستان اروندکنار تا پایان دولت دهم به پایان می‌رسد

خورنا: بخشدار اروندکنار گفت: بیمارستان این شهر با قرار گرفتن در پروژه‌ها مهر ماندگار تا پایان دولت دهم به پایان می‌رسد.

لطیف حیایی اهوازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اروندکنار اظهار داشت: بیمارستان اروندکنار در سه فاز مورد احداث قرار گرفته است.

وی افزود: تاکنون دو فاز آن انجام و فاز سوم احداث این بیمارستان نیز با توجه به قرار گرفتن پروژه‌های مهر ماندگار تا پایان دولت دهم اجرا و روند احداث این بیمارستان به پایان خواهد رسید.

بخشدار اروندکنار اضافه کرد: در این راستا نیز اعتبارات جدیدی به‌منظور تکمیل این بیمارستان اختصاص یافته است.

حیایی اهوازی تصریح کرد: فاز سوم و نهایی شامل احداث محوطه بیرونی بیمارستان است که امیدواریم با تکمیل آن شاهد افتتاح این پروژه که یکی از مهم‌ترین نیازهای مردم این شهر است باشیم.

بخشدار اروندکنار در خصوص تجهیزات و نیروی انسانی این بیمارستان نیز افزود: در آزمون استخدامی پزشکی که مدتی قبل برگزار شد سهمیه‌هایی برای بیمارستان اروندکنار نیز در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص روند تبدیل اروندکنار به شهرستان نیز خاطرنشان‌کرد: مقدمات کار انجام شده است اما برای تبدیل بخش به شهرستان زیرساخت‌ها و بایدهایی نیاز است.

حیایی اهوازی افزود: البته این اقدامات در سطح استان انجام و تبدیل اروندکنار به شهرستان نیز به تصویب رسیده است و هم‌اکنون در وزارت کشور در حال بررسی است.

بخشدار اروندکنار گفت: در صورت تایید وزارت کشور باید این مسئله به تصویب هیئت وزیران برسد تا شهر اروندکنار به شهرستان تبدیل شود.

وی در خصوص مشکل قطعی آب در روزهای اخیر در اروندکنار نیز اظهار داشت: علت اصلی قطعی آب شکستگی لوله توسط یکی از پیمانکار در منطقه سه راهی چوئبده بوده است.

بخشدار اروندکنار خاطرنشان‌کرد: بلافاصله پس از این اتفاق با انجام عملیات تعمیر لوله اصلی آب آشامیدنی این شهر وصل شده و هم اکنون مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *