۹ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد

خورنا: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ماهشهر گفت: از ابتدای مهرماه سال جاری تاکنون، بیش از ۹ واحد صنفی متخلف در این شهرستان پلمب شده است.

شهرام عیسی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس در آبادان اظهار کرد: از ابتدای مهرماه سال جاری تاکنون با آغاز طرح تشدید نظارت و بازرسی بر اصناف این شهرستان، اداره صنعت، معدن و تجارت با همراهی اعضای کمیته نظارت بازرسی‌های ویژه‌ای را بر بازار و واحدهای صنفی منطقه آغاز کرده است.

وی افزود: در همین راستا با پیگیری‌های صورت گرفته و شکایات مردمی با شماره تماس ۱۲۴ واحد بازرسی این اداره، بیش از ۹ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب و متحمل جریمه نقدی شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ماهشهر خاطرنشان کرد: تخلفات صورت گرفته شامل کم فروشی، گرانفروشی، احتکار و افزایش خود سرانه قیمت‌ها بوده است.

وی ضمن بیان اینکه این واحدها در شهرهای ماهشهر، بندر امام خمینی(ره)، چمران و بعثت بوده‌اند، اضافه کرد: واحدهای صنفی متخلف در سطح بازار اقدام به احتکار، کمبودهای ساختگی و افزایش خودسرانه قیمت‌ها کرده و موجبات التهاب بازار را فراهم کرده بودند.

عیسی‌زاده با اشاره به اینکه فضای بازار این منطقه نارضایتی شهروندان را فراهم کرده بود، عنوان کرد: واحدهای متخلف شامل پوشاک فروشی، آرایشگاه زنانه، بنگاه املاک، نانوایی و مواد پروتئینی بوده که ضمن پلمب و نصب پلاکارد در محل، هر کدام به جریمه‌های بیش از یک میلیون تومان محکوم شدند.

وی با بیان اینکه همه تلاش ما در راستای راتقای خدمت‌رسانی به شهروندان و رفع مشکلات پیش‌روی آنها در بازار است، گفت: تاکنون پنج واحد از ۹ واحد متخلف در شهرستان بیش از ۴۵ میلیون ریال جریمه نقدی شده‌اند.