اشتغال به تحصیل ۴ هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور شادگان

خورنا: رئیس دانشگاه پیام نور شادگان گفت: دانشگاه پیام نور مرکز شادگان با بیش از ۴ هزار دانشجو در رشته‌های مختلف تحصیلی زمینه‌ساز تحولات فرهنگی و اجتماعی بسیاری در سطح این شهرستان است.

کامیار کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: توسعه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و ارتقای شاخص‌های علمی در جامعه زمینه‌ساز توسعه پایدار شهرستان و به مراتب استان است.

وی افزود: در این میان دانشگاه پیام‌نور با ده‌ها هزار دانشجوی بومی و با ارائه خدمات نوین آموزشی توانسته است در برقراری عدالت آموزشی در سطح استان خوزستان پیش‌رو باشد.

*دانشگاه پیام نور؛ پایگاه عظیم فرهنگی

رئیس دانشگاه پیام نور شادگان اضافه کرد: از دانشگاه پیام نور با هدف ارتقای شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی به‌عنوان پایگاه عظیم فرهنگی یاد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام‌نور با مراکز و واحدهای متعدد خود نقش مهمی را در ارتقای علم و فناوری داشته و منشأ تحولات عظیمی در استان است، گفت: دانشگاه پیام نور مرکز شادگان با بیش از ۴ هزار دانشجو در رشته‌های مختلف تحصیلی زمینه‌ساز تحولات فرهنگی و اجتماعی بسیاری در سطح این شهرستان بوده است.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز شادگان از دستگاه‌های اجرایی این شهرستان خواست برای رفع کمبودهای امکاناتی، آموزشی و دانشگاه پیام نور منطقه تعامل بیشتری داشته باشند.

وی همچنین عنوان کرد: بدون شک تعامل هر چه بیشتر دستگاه‌های اجرایی با این دانشگاه زمینه‌ساز پیشبرد امور و انسجام‌بخشی به فعالیت‌های اجرایی و ارائه خدمات منظم‌تر به فعالان این حوزه است.