اکتشاف ۳ حلقه چاه نفت در اروندکنار

خورنا: شهردار اروندکنار از اکتشاف سه حلقه چاه نفت در این منطقه خبر داد.

یوسف دریس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: سه چاه نفت در اروندکنار کشف شده که به زودی اقدامات لازم برای استخراج از این منابع نفتی انجام می‌شود.
وی افزود: این سه چاه نفت در منطفه نهر علی‌شیر و ورودی شهر در نزدیکی نهر سعدونی اکتشاف شده و با اندیشیدن تمهیدات لازم و با همکاری مسئولان شهرستانی و استانی به زودی اقدامات لازم در راستای استخراج از این منابع انجام می‌شود.
*افتتاح ۳۰۰ غرفه در بازارچه خود اشتغالی بانوان اروندکناری
شهردار اروندکنار در ادامه با اشاره به اقدامات عمرانی صورت گرفته در این منطقه گفت: در حال حاضر بازارچه خود اشتغالی بانوان اروندکناری با ۳۰۰ غرفه دایر شده است.
وی افزود: تا آخر امسال و در صورت تخصیص اعتبارات به شهرداری اروندکنار تعداد این غرفه‌ها به ۴۰۰ رسیده و بانوان اروندکناری می‌توانند به عرضه کالاها و صنایع دستی خود در این بازارچه بپردازند.
دریس بیان داشت: سیاست اقتصادی شهرداری اروندکنار در راستای اختصاص تسهیلات در این بخش برای بانوان اروندکناری اختصاص غرفه بدون دریافت مبلغی بابت اجاره مکان غرفه است.
وی در پایان گفت: در این بازارچه انواع صنایع دستی، ترشیجات، غذاهای بومی و محصولات کشاورزی منطقه عرضه شده و علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت غرفه اقدام کنند.