فرماندار ماهشهر: غدیر خم جریانی متعلق به همه انسان‌هاست

خورنا: فرماندار شهرستان بندر ماهشهر گفت: غدیر خم یک حادثه تاریخی نیست بلکه یک جریان است که به همه انسان‌ها تعلق دارد.

منوچهر حیاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار داشت: بنا به فرموده پیامبر اسلام (ص) عید غدیر خم یکی از بزرگ‌ترین اعیاد اسلامی است.

وی افزود: باید مراسم و برنامه‌های این عید بزرگ با شکوه هر چه تمام‌تر به صورتی که در شأن این واقعه عظیم باشد برگزار شود.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر تصریح کرد: غدیر خم یک حادثه تاریخی نیست بلکه یک جریان است که به همه انسان‌ها تعلق دارد.

حیاتی با بیان اینکه غدیر خم درس‌های فراوانی دارد، اذعان داشت: امیرمؤمنان (ع) در قله کمالات بود که پیامبر اکرم (ص) به ما آموخت که در مسیر آن بزرگوار باشیم و جهت را هرگز فراموش نکنیم.

وی خاطرنشان کرد: امیر مؤمنان الگوی ماست و ما باید در مسیر این امام همام حرکت کنیم و تابع محض ولایت باشیم.

این مقام مسئول اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) در روز غدیر ویژگی‌های یک الگو و رهبر را ارائه کردند و ما نیز با بهره‌گیری از این ویژگی‌ها باید معیار انتخاب‌های اجتماعی خود را ارزش‌های دینی قرار دهیم.

حیاتی ادامه داد: امروز ولایت امام خامنه‌ای تداوم ولایت امیر مؤمنان است و همه باید مستمسک و تابع بی‌چون و چرای این ولایت باشیم.

وی تصریح کرد: نعمت ولایت یکی از نعمت‌های بزرگی است که نصیب ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی شده و تمسک به این ولایت نظام را در برابر همه توطئه‌ها مصون داشته است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندر ماهشهر با بیان اینکه مقام معظم رهبری نه تنها بر ملت ایران بلکه بر تمام مسلمانان جهان ولایت دارد، تأکید کرد: تمام ملل مسلمان جهان این مساله را با جان و دل پذیرفته‌اند و نصب تصاویر معظم‌له در جای جای جهان اسلام مؤید همین نکته است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *