رایزنی با شرکت‌های هواپیمایی نفت در راستای افزایش پروازهای آبادان

خورنا: مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان از رایزنی با شرکت‌های هواپیمایی نفت در راستای افزایش پروازهای این فرودگاه خبر داد.

محمدرضا رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس در آبادان اظهار کرد: در حال رایزنی با شرکت‌های هواپیمایی نفت در جهت افزایش پروازهای این شرکت در مسیر آبادان هستیم.

وی از افزایش شش پرواز در مسیر تهران ـ آبادان ـ تهران در خردادماه سال جاری با همکاری شرکت هواپیمایی زاگرس خبر داد و گفت: در نشست اخیری که با حضور رئیس هیئت مدیره، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت هواپیمایی نفت در محل فرودگاه آبادان انجام شد، برقراری پرواز در مسیرهای داخلی و بین‌المللی مورد بررسی و مذاکره قرار گرفت.

مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان خاطرنشان کرد: در حال حاضر فرودگاه آبادان بیش از ۴۴ پرواز در مسیر تهران، اصفهان، مشهد، شیراز و خارک با همکاری شرکت‌های هواپیمایی ایران ایر، ایران ایرتور، زاگرس، کیش ایر و آسمان برقرار می‌کند.

وی اضافه کرد: همه تلاش ما در راستای خدمت‌رسانی به مسافران در این فرودگاه و توسعه ابعاد اقتصادی منطقه با افزایش پروازها است.

رضایی همچنین عنوان کرد: بی‌شک بهبود وضعیت و عمران فرودگاه آبادان به‌عنوان یکی از راه‌های ورودی به منطقه، نقش موثری در دستیابی به اهداف توسعه‌ای و عمرانی منطقه دارد.

وی در پایان اظهار کرد: در این راستا گسترش زمینه سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذار به‌عنوان یکی از اهداف مهم درآمدزایی فرودگاه بین‌المللی آبادان به شمار می رود.