رئیس اداره ورزش وجوانان هفتکل خبر داد

آغاز عملیات احداث خوابگاه ورزشی در شهرستان هفتکل

قادر سبحانی|خورنا_رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان هفتکل ضمن اعلام این بیان داشت : با تلاش های نماینده محترم جناب مهندس ظاهری و پیگیری های فرماندار جناب مرادی و اداره ورزش وجوانان هفتکل جهت تامین اعتبار اتمام پروژه نیمه کاره خوابگاه ورزشی که ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته بود امروز یکشنبه زمین و محل احداث خوابگاه با حضور کارشناسان اداره فنی مهندسی اداره کل ورزش وجوانان استان خوزستان تحویل پیمانکار داده شد

مجید ایگدر با اشاره به برخی از مشکلات ورزش هفتکل گفت: با ساخت این خوابگاه می‌توانیم به راحتی میزبان برگزاری همه مسابقات رشته‌های ورزشی کشوری و استانی در این شهرستان باشیم.

وی اعتبار ساخت این خوابگاه را یک میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: بر اساس قراردادی که با پیمانکار بسته شد کار ساخت این خوابگاه تاخرداد سال آینده به پایان می‌رسد و از آن پس مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

ایگدر افزود این خوابگاه که عملیات اجرایی آن آغاز شده، در سه طبقه در محوطه استادیوم ورزشی ۲۲ بهمن، پشت سکوهای تماشاگران قدیم ساخته خواهد شد.

مجید ایگدر در پایان گفت :جا دارد از تلاش های فرماندار و پیگیری های نماینده محترم مهندس ظاهری و توجه ویژه مدیرکل ورزش وجوانان جناب حیدری و معاونت فرماندار جناب مهندس حسینی که همچون یار دوازدم جهت استارت مجدد عملیات ساخت این پروژه کمک کردند تشکر نماییم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *