نماینده آبادان: شهرداری کنده‌کاری‌های زیرساختی آبادان را ترمیم کند

خورنا: نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: حفاری‌های پروژه‌های زیرساختی توسط شرکت‌های مرتبط و شهرداری منطقه ترمیم شود.

محمدسعید انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان با اشاره به اظهار گلایه‌مندی برخی شهروندان از وجود حفاری‌های موجود در سطح شهر اظهار کرد: با توجه به نیاز شهر به کنده‌کاری و حفاری‌ در راستای انجام زیرساخت‌های گازرسانی، آب، برق و فاضلاب باید مسئولان و شهروندان با یکدیگر تعامل بیشتری کنند.

وی افزود: تنها مشکلی که در این زمینه وجود دارد تعلل در ترمیم حفاری‌ها پس از انجام عملیات زیرساختی‌ است که با فاصله و پراکنده صورت می‌گیرد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در خصوص مشکلات پیش آمده در این زمینه می‌توان دو عامل را مؤثر دانست، گفت: شرکتی که کار حفاری و کنده‌کاری‌ها را انجام می‌دهد و شهرداری که نظارت عمومی بر بخش‌های عمرانی شهر را بر عهده دارد را می‌توان در رابطه با مشکلات پیش آمده در شهرستان بسیار مؤثر دانست.

وی اضافه کرد: در همین راستا شرکتی که کنده‌کاری‌ها توسط آن صورت گرفته باید هزینه‌های ترمیم را متقبل شود و شهرداری نیز بر این امر نظارت ویژه داشته باشد.

انصاری همچنین عنوان کرد: شهرداری نیز در این زمینه باید تعامل بیش از پیش خود را در دستور کار خود قرار داده و تردد شهروندان را در نقاط مختلف شهر آسان‌تر کند.

وی ادامه داد: هر ارگان یا شرکتی که اقدام به حفاری و کنده‌کاری برای انجام پروژه و زیرساخت‌های شهری می‌کند، موظف است بلافاصله حین انجام کار یا اتمام پروژه نسبت به ترمیم آن نیز اقدام کند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نمونه بارز این امر را می‌توان در چند روز گذشته با بارش باران در این شهر به یاد آورد که با نخستین باران پاییزی شاهد آبگرفتگی‌های شدیدی در بخش‌های مختلف شهر شدیم.

وی بیان کرد: امیدواریم مدیران اجرایی شهرستان به‌ویژه شهرداری بیش از پیش در راستای ارتقای بخش‌های مختلف شهرستان و رفع مشکلات شهری به‌خصوص در زمینه حفاری‌ها با عناوین مختلف، اقدام مؤثرتری کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *