رئیس سازمان آتش نشانی اهواز خبر داد:

قتل و خودکشی در اهواز

ریاست سازمان آتش نشانی اهواز از وقوع یک حادثه دلخراش در یکی از محلات قدیمی شهر خبر داد.

_خورنا- آتش پاد تراب پور ریاست سازمان آتش نشانی ضمن اعلام این خبر گفت: ۶ اردیبهشت ماه سال جاری ساعت ۷ و ۴۸ دقیقه طی تماس تلفنی شهروندان با ستاد فرماندهی ۱۲۵ اخبار ضد و نقیضی از تیراندازی، قتل و آتش سوزی در حوالی پل سیاه منطقه عامری اهواز داده شد.

وی بیان کرد: بلادرنگ مرکز فرماندهی ۱۲۵ تیم های اطفاء حریق و امداد نجات را از نزدیکترین ایستگاه به محل اعزام کرد و فرمانده تیم عمل کننده پس از حضور در محل مشاهده کرد بخشی از یک دستگاه خودروی پراید در حال سوختن در آتش میباشد و متاسفانه جسد یک زن در حالی که بخشی از اعضای بدن وی دستخوش سوختگی شده بود به همراه جسد یک مرد در محل رویت کردند.

آتش پاد علی تراب پور ادامه داد: لذا آتش نشانان بلافاصله عملیات اطفاء حریق را آغاز و از سرایت آتش به سایر نقاط خودرو و ساختمان همجوار جلوگیری بعمل آوردند و پس از کنترل وضعیت حیاتی افراد حاضر در محل و تایید فوت ایشان ، محل را با بستن نوارهای هشدار دهنده در حالت قرنطینه در آورده تا عوامل پلیس و اورژانس مراحل انتقال اجساد را اجرایی کنند.

طبق اولین برآوردهای صورت گرفته، مشخص شده که مالک خودرو به دلایل نامعلوم و پس از مشاجره لفظی با همسر خود، وی را با شلیک سلاح جنگی به قتل رسانده و خودرو را نیز آتش میزند که پس از اینکار در ادامه با یک شلیک گلوله به زندگی خود خاتمه میدهد.

علی تراب پور در پایان اظهار داشت: در ساعت ۹ و ۳۵ دقیقه پس از تهیه صورت جلسه، سلاح جنگی و اجساد جهت طی روال قانونی تحویل پلیس داده شد و آتش نشانان محل را به سمت ایستگاه عملیاتی خویش ترک کردند و علت حادثه از سوی مراجع ذی صلاح در دست بررسی میباشد.