سرمربی بسکتبال صنایع ماهشهر: صد در صد بومی هستیم

خورنا: سرمربی جدید تیم بسکتبال صنایع ماهشهر هدف این باشگاه را سرمایه‌گذاری بر جوانان استان خوزستان می‌داند و از تیمی صددرصد بومی خبر می‌دهد.

علی توفیق، درباره تیم جدیدش در لیگ برتر بسکتبال، اظهار کرد: صنایع ماهشهر دومین سال حضورش در لیگ برتر را پیش‌رو دارد و تفکر مدیرانش ایجاد تیمی صددرصد بومی است. قصد داریم در جوانان استان سرمایه‌گذاری کنیم و با این حرکت بسکتبال را در این منطقه گسترش بدهیم. با توجه به این رویکرد تیم را برای فصل آینده شکل خواهیم داد که مطمئنا در ابتدای کار نواقصی داریم، اما تلاش می‌کنیم تا روز به روز بهتر و بهتر شویم. هنوز ترکیب تیم بسته نشده و در حال بررسی وضعیت بازیکنان هستیم تا بتوانیم نفرات را انتخاب کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال صنایع ماهشهر در پاسخ به این سوال که آیا زمان برای آماده سازی کافی است یا نه؟ بیان کرد: زمان کمی داریم و این مساله به دلیل دیر اقدام کردن مدیران ارشد است. مدیران باشگاه تا تکلیفشان برای تیم مشخص شد اقدام کردند. با توجه به شرایط تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا به خوبی لیگ را آغاز کنیم و بتوانیم نتایج قابل قبولی نیز به دست بیاوریم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان با اشاره به بازیکنان بومی استان، تصریح کرد: تجربه نشان می‌دهد که همیشه در چند پست تیم دچار مشکل بوده و از استان‌های دیگر بازیکن جذب شده، اما با اهداف مدیران که هدفی برای کسب سکو ندارند و می‌خواهند جوانان استان را تقویت کنند سعی می‌کنیم از نفرات بومی بهترین‌ها را انتخاب کنیم تا حضوری آبرومندانه در لیگ داشته باشیم. هدف آینده نگری و بالفعل کردن نیروهای بالقوه است.

توفیق در پاسخ به این سوال که آیا بازیکن خارجی جذب خواهید کرد یا نه؟ بیان کرد: تا امروز صحبتی از جذب بازیکن خارجی نشده و اطلاعی ندارم که مدیران چنین تصمیمی دارند یا نه.

سرمربی جوان تیم ملی نوجوانان درباره وضعیت ملی‌پوشان نیز به ایسنا گفت: جلسه‌ای با رییس سازمان تیم‌های ملی داشتیم و نفراتی را انتخاب ‌کرده‌ایم. به زودی مرحله جدید اردوی تیم ملی را برگزار خواهیم کرد تا نوجوانان از شرایط ایده‌آل دور نشوند و برای مرحله دوم غرب آسیا آماده شوند. زمان دقیقی برای مرحله دوم تعیین شده، اما قرار بود این رقابت‌ها در دی و به میزبانی لبنان برگزار شود.

وی افزود: با شرایطی که لبنان پیدا کرده به نظر من احتمال دارد مکان و یا زمان رقابت‌ها تغییر کند، اما در هر حال نوجوانان باید با تمام توان وارد اردو شوند و به تمرین بپردازند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *