باران، سهم ماهشهری ها شد

خورنا: امروز با نخستین باران پاییزی به جرأت می‌توان گفت ماهشهر مقام نخست استان خوزستان را در آبگرفتگی معابر و خیابان‌ها کسب کرد.

صبح امروز پس از چند روز شرجی مداوم و رطوبت بالای ۹۰ درصد، باران رحمت بر در و دیوار این شهر بارید و خستگی‌های دل مردم و منطقه را شست و شو داد.

بنا بر گزارش های مردمی رسیده به ما، برخی مناطق شهر در باران چند دقیقه‌ای غوطه‌ور شده و تردد مردم پیاده و سواره را با مشکلاتی مواجه کرد.

نخستین باران پاییزی با اینکه بسیار دلچسب و شدید بود اما مشکلات پیش آمده برای برخی مناطق شهر، این اجازه را به همه شهروندان نداد تا به یک اندازه خوشحال باشند و همین امر آنها را برای استقبال از بارش‌های احتمالا شدیدتر بعدی نگران کرده است.

دفع آب‌های سطحی و آسفالت که از بدیهی‌ترین خواسته‌ها و اولویت‌های شهروندان است در این شهر به ندرت با وضعیت استاندارد و مطلوب به چشم می‌خورد؛ در این راستا به تازگی انجام زیرساخت‌های ترمیم فاضلاب شهری و احداث لوله های جدید فاضلاب در نقاط مختلف شهر، به ویرانی و کنده‌کاری‌های شهر چندین برابر اضافه کرده است.

امروز مسئولان شهری باید با درایت بیشتری معضل پیش آمده در شهر را پیگیری کرده و نگذارند این مسئله نیز چون کوچه و خیابان‌هایی که به دلیل کنده‌کاری و حفاری‌های مداوم در هنگام بارش کوچکتری بارانی شبیه به شالیزار می‌شود، تداوم پیدا کند.

اما در هر صورت امروز ماهشهر پس از گذشت ۱ ماه و چند روز از پاییز، رنگ و بوی پاییزی گرفت و نور امیدی در مردم این شهر روشن کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *