نشست هم اندیشی جوانان پویای شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد + گزارش تصویری

محمد رستمی | خورنا : چهارشنبه مورخ ۲۹ فروردین ماه نشست هم اندیشی جوانان پویای شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد.


به گزارش پایگاه خبری خورنا این جلسه با حضور علی عسکر ظاهری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،کلاه کج دستیار ویژه استاندار خوزستان،گورویی فرماندار مسجدسلیمان،جمعی از جوانان شهرستان جلسه هم اندیشی جوانان پویای مسجدسلیمان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه فرماندار شهرستان مسجدسلیمان از همه جوانان نهاد های مربوط به حوزه جوانان برای شرکت در این جلسه تقدیر و تشکر کرد و گفت : این نشست اولین هم اندیشی جوانان پویای شهرستان مسجدسلیمان بود و از تشکیل ستاد ساماندهی جوانان خبر داد و گفت دبیر ستاد ساماندهی جوانان امیدوار جمالپور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان است.

هم چنین ظاهری، نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی در ان نشست گفت: ۴ خانه جوان در شهرستان های مسجدسلیمان ، هفتکل،لالی و اندیکا احداث می شود این خانه جوان ها برای گرد همایی جوانان و نهاد های مربوط به حوزه جوانان احداث می‌شود.

امیدوار جمالپور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان و دبیر ستاد ساماندهی جوانان شهرستان مسجدسلیمان : از اهداف و برای های ستاد ساماندهی جوانان وظیفه این ستاد را توضیح داد و گفت برنامه های ساماندهی برای جوانان داریم.

در نشست هم اندیشی و جوانان پویای شهرستان مسجدسلیمان جوانان و نهاد مربوط به حوزه جوانان نظرات و پیشنهاد های خود را ارائه دادند و از هر نهاد یک نفر از جوانان صحبت گردند.

در اخر مجتبی حاجتی دبیر مجمع مشورتی جوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان در ادامه گفت : سیاست کلان دولت در دور دوم دمیدن روح نشاط و انرژی جوانی درکالبد فرایند تصمیم گیری و تصمیم سازی مدیریت است .

وی خواستار تسریع در تشکیل ستاد ساماندهی جوانان توسط فرماندارو شورای جوان توسط نماینده شهرستان در مجلس شد.