حضور معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان در افتتاحیه پانزدهمین جشنواره نخبگان قرآنی به میزبانی شهرستان باغملک و مهم شمردن نقش سازنده قرآن در تربیت دینی افراد جامعه

معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان در افتتاحیه پانزدهمین جشنواره نخبگان قرآني از نقش سازنده قرآن در تربیت دینی افراد جامعه سخن گفت؛ رفيع زاده ضمن مهم شمردن نقش سازنده قرآن در تربیت افراد جامعه، عملكرد #دست_اندركاران_باغملكي اين جشنواره بزرگ را تحسين نمود و تاكيد كرد؛ برای یک مسابقه یا #بازیکن_فوتبال #میلیاردها تومان صرف می شود اما #اندک_اعتبار برای برگزاری یک همایش قرآنی، برای فرهنگ جامعه زیاد است؟ آیا مسولینی که کار فرهنگی می کنند #دزد هستند؟»

به گزارش خورنا/ حضور معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان در افتتاحیه پانزدهمین جشنواره نخبگان قرآنی به میزبانی شهرستان باغملک و تاکید بر نقش سازنده قرآن در تربیت دینی افراد جامعه

?⭐ رفیعی معاون مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان از نقش سازنده قرآن در تربیت افراد جامعه سخن گفت و عملکرد #دست_اندرکاران_باغملکی این جشنواره بزرگ را تحسین نمود.

مهدی رفیعی دهکردی ضمن خیر مقدم به حضار در سالن گفت :«اجازه میخواهم خود را میزبان این همایش قرآنی بدانم و از حضور یکایک شرکت کنندگان تشکر کرده و همچنین از زحمات آموزش و پرورش باغملک در برپایی این جشنواره تقدیر نمایم». رفیعی گفت : «به عنوان کسی که ۲۳ سال کار فرهنگی کرده ام میخواهم ضمن دعوت همه مدیران باغملک به #همگرایی و #اتحاد عرض کنم که دوستی و همدلی برای پیشرفت منطقه شرط اساسی است ». وی افزود:« تربیت، کار اصلی آموزش و پرورش است و در همه جای دنیا تربیت انسان ها بر اساس جهان بینی صورت می پذیرد و در کشور ما تربیت دینی و قرآنی موضوع است. تربیت دینی بر اساس تربیت قرآنی استوار است و موضوع قرآن نیز تربیت انسان خوب است و انسان خوب، انسان مسولیت پذیر ، اهل محبت ، اهل کار ، اهل تلاش ، نوع دوست و اهل تفکر است». رفیعی خاطر نشان کرد :«اگر تصور کنیم توسعه امری برون زاست سخت در اشتباه هستیم چرا که توسعه یک شهر یا کشور در قدم اول در گرو انسان های توسعه یافته و آرمان خواه ، مسولیت پذیر و مشارکت پرداز است».

✅وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم افزود :«اگر ما در جامعه مشکل اخلاق داریم ، اکر مشکل اختلاس داریم ، باید فاصله خود از قرآن را بسنجیم و اگر میخواهیم جامعه خوبی داشته باشیم باید بیشتر به قرآن برگردیم و نیاز به توسعه فرهنگ قرآنی داریم و هدف اصلی این جشنواره نیز مسابقه نیست بلکه هدف آن توسعه فرهنگ قرآن است». رفیعی با اشاره به لزوم نقد و انتقاد در جامعه گفت:«عزیزانی که کار آموزش و پرورش را مورد #انتقاد قرار دادند ضمن احترام به آنها باید گفت آموزش و پرورش فقط ساختن ساختمان نیست! رسالت آموزش و پرورش فقط آوردن میز و نیمکت و تجهیزات نیست ! بلکه رسالت آموزش و پرورش تربیت است ! رسالت آموزش و پرورش #تربیت #انسان_های_فرهیخته است! رسالت آموزش و پرورش قرآن است (تشویق حضار) و خواهش می کنیم ضمن احترام به عقلانیت شما ، از شما می خواهیم به آموزش و پرورش احترام بگذارید چرا که با این همه ساخت و ساز در مدارس و دانشگاه ها اکنون ۱۵ میلیون پرورنده قضایی گریبان دستگاه قضایی را گرفته عزیزانی که نمیخواهید بپذیرید از قرآن فاصله گرفته اید! و باید به قرآن باز گردیم».

✳رفیعی دهکردی خاطر نشان ساخت:«عزیزانی که دستی در رسانه دارید و تریبون در اختیار دارید چرا همه ساله در ایام نوروز شاهد آتش سوزی بخش عمده ای از مراتع و جنگل ها به دست عوامل انسانی هستیم ؟چرا تخلفات بسیار رانندگی صورت می گیرد؟ چرا ۱۵ میلیون پرورنده قضایی در دستگاه قضایی داریم؟ به مدد جمهوری اسلامی بسیاری اقدامات موثری صورت پذیرفته است اما بعضی مسائل شایسته کشورمان نیست و بنده به عنوان یک معلم پاسخ می دهم : نسبت به مسائل فرهنگی کم لطف هستیم و برای کار فرهنگی بودجه کمی در نظر گرفته می شود.»

◀معاون پرورشی و فرهنگی مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان خاطر نشان کرد:«برای یک مسابقه یا #بازیکن_فوتبال #میلیاردها تومان صرف می شود اما #اندک_اعتبار برای برگزاری یک همایش قرآنی، برای فرهنگ جامعه زیاد است ؟ آیا مسولینی که کار فرهنگی می کنند #دزد هستند؟ »(#تشویق_حضار)

✅رفیعی در پایان سخان خود افزود : «نیاز امروز جامعه ما کار فرهنگی است چرا که جوانان ما آینده کشور و سرمایه های واقعی ما هستند و کمک کنیم انسان های قرآنی، انسان های ولایی و انسان هایی در شان جهموری اسلامی تربیت کنیم. #خون_شهدا را پاس بداریم چرا که آنها به وظایف خود عمل کردند. ما نیز به خودمان فکر کنیم که آیا به وظایف خود عمل می کنیم؟» وی در پایان با اشاره به میزبانی باغملک در جشنواره نخبگان قرآنی افزود:«باغملک امروز #کار_بزرگی کرد چرا که باغملک را شهر #اراده_های_بزرگ می دانم. استان خوزستان را استان مردمی دریا دل می دانی و امیدوارم باغملک، پایتخت فرهنگ قرآنی ما تبدیل شود».

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • رضا احسنــــــــــــــــــت