نتایج کامل هفته چهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر خوزستان

خورنا: نتایج و گزارش کامل بازیهای هفته چهارم مسابقات لیگ برتر خوزستان منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خورنا، هفته چهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر خوزستان که بنام شهید اسماعیل فرجوانی نام گذاری شده بود با انجام هشت بازی در شهرهای مختلف استان به پایان رسید.

این هفته روز خوبی برای تیمهای شاهین هندیجان، استقلال ملاثانی، میلاد دزفول، فرهنگ رامهرمز، شیبان باوی، جنوب سوسنگرد و استقلال شوشتر بود چرا که این تیمها هر سه امتیاز را بنام خود ثبت کردند.

تمامی تیمهای حاضر در این مسابقات برای چند مدعی شناخته شده این فصل حریفی جدی و قابل بحث محسوب می شوند.

این هفته تیم استقلال ملاثانی صدرنشین مسابقات، روند شکست ناپذیری خود را حفظ کرد. این تیم در ماهشهر در یک بازی پر برخورد و جنجالی که داور مسابقه بارها از جیب خود کارت زرد و قرمز را بیرون کشید با دو گل بر شاهین ندسا این شهر غلبه کرد و با ۱۲ امتیاز به صدرنشینی خود ادامه داد.

فرهنگ رامهرمز پس از باخت در هفته اول به سومین پیروزی متوالی خود دست یافت. این تیم با گلهای سید احسان موسوی و رضا احمدی پرسپولیس ویس را شکست داد تا ویسی ها پس از دو پیروزی دومین شکست را هم پذیرا باشند. شاگردان بهمن فریس یک ضربه پنالتی را نیز از دست دادند.

در چهارچوب همین مسابقات در هندیجان، شاهین این شهر با تک گل مجید یزدان پناه که از روی نقطه پنالتی به دست آمد بر سپاهان ایذه چیره شد و به اولین پیروزی خود دست یافت.

جنوب سوسنگرد با همین نتیجه بر دیگر نماینده ایذه آنزان پیروز شد تا هفته تلخی برای فوتبال ایذه رقم بخورد.

جدال شیبان باوی با استقلال مسجدسلیمان در ملاثانی با چهار گل بسود شیبان خاتمه پذیرفت تا آبی پوشان مسجدسلیمانی با چهار شکست در قعر جدول قرار گیرند.

در دزفول شاگردان تختابی که پرفرازو نشیب ظاهر می شوند با نتیجه ۳ بر ۱ شلمچه خرمشهر را شکست دادند.

گفتنی است در دو دیداری که عصر پنج شنبه برگزار شد دیدار آبی پوشان رامهرمز و شوشتر در رامهرمز با سه گل بسود شوشتر به پایان رسید تا شاگردان احمدی سومین شکست را کسب کنند.

این تیم که فصل قبل از مدعیان کسب جام بود امسال فانوس به دست به کار خود ادامه می دهد.

از طرفی استقلال شوشتر نشان داد اسب خود را برای سکوهای بالای جدول زین کرده است.

تنها دیدار تساوی این هفته در مسجدسلیمان اتفاق افتاد و نفتون مقابل استقلال حمیدیه با نتیجه یک بر یک متوقف شد. این تیم پس از ده نفره شدن در دقایق پایانی گل تساوی را پذیرفت.

در جدول رده بندی استقلال ملاثانی با ۱۲ امتیاز، استقلال شوشتر با ۱۰ امتیاز و فرهنگ رامهرمز با ۹ امتیاز در رده اول تا سوم قرار دارند.

نتایج کلی هفته چهارم مسابقات:

(شاهین هندیجان ۱…سپاهان ایذه ۰)

(شاهین ندسا ماهشهر ۰… استقلال ملاثانی ۲)

(شیبان باوی ۴…استقلال مسجدسلیمان ۰)

(فرهنگ رامهرمز ۲…پرسپولیس ویس ۰)

(میلاد دزفول ۳…شلمچه خرمشهر ۱)

(جنوب سوسنگرد ۱…آنزان ایذه ۰)

(نفتون مسجدسلیمان ۱…استقلال حمیدیه ۱)

(استقلال رامهرمز ۱…استقلال شوشتر ۳)

گزارش: یونس عبادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *