علی دایی: اگر باز هم توهین کنند محکم‌تر جواب‌می ‌دهم

خورنا: نشست خبری پیش از بازی تیم‌های راه آهن و ملوان بندر انزلی امروز پنجشنبه ساعت ۱۴ در سازمان لیگ فوتبال برگزار شد و علی دایی سرمربی راه آهن درباره بازی فردا توضیح داد: بازی فردا مثل بازی‌های دیگر سخت است. همچنین آقای احمدزاده از دوستان خوب من بوده و فردا باید برابر او بازی کنیم. من برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. به هر حال از زمانی که آقای احمدزا ده به این تیم آمده دو برد خوب برابر مس کرمان و سایپا کسب کرده‌اند. بازیکنان ملوان هم توانمندند و این تیم امسال بر خلاف سال‌های قبل در جذب بازیکن هم خوب عمل کرد. همچنین نباید از زحمات آقای پورغلامی گذشت که تیم خوبی را جمع کرده است.

وی افزود: مطمئنا فردا بازی سختی خواهیم داشت و در زمین به دنبال سه امتیاز هستیم. بعد از بازی پرسپولیس روی نقاط ضعف‌مان کار کردیم و امیدوارم که بازی فردا را ببریم. همچنین برابر ملوان محروم نداریم اما یکی دو تا مصدوم هست که امروز مشخص می‌شود که فردا بازی می‌کنند یا نه.

دایی در ادامه درباره انتقادات چند روز اخیر رسانه‌ها به او درباره صحبت‌هایی که علیه رویانیان مطرح کرده بود توضیح داد: من از حق خودم دفاع کردم و مطمئنا تا موقعی که کسی پا در کفشم نکرده اظهار نظر نمی‌کنم. در ادامه نیز باز هم اگر صحبتی درباره من شود، قوی‌تر از قبل جواب خواهم داد. به هر حال قلم هم حرمت بالایی دارد و من به این نگاه نمی‌کنم که بعضی از دوستان‌تان چه نوشته‌اند، اما باید حرمت قلم را نگه داشت و من این اخبار را اگر همراه با توهین باشد پیگیری قانونی خواهم کرد و هفته آینده همراه با وکیلم این مسائل را دنبال می‌کنم. برای من نیز سایت و روزنامه مهم نیست. نظر مردم اهمیت بیشتری برایم دارد من نیز همیشه با مردم بوده‌ام و در کنارشان حضور داشته‌ام. از این پس هم همین طور خواهد بود و کاری به سایت و روزنامه نخواهم داشت. چون مخاطبم مردم است. در جامعه هم دیدید که نظرشان درباره صحبت‌هایشان چه بود.

دایی در ادامه با اشاره به اینکه می‌خواهد توضیح مختصری درباره صحبت‌هایش ارائه کند، افزود: در یک و نیم، دو سال اخیر که این آقا در پرسپولیس حضور دارد می‌توانید تمام مطبوعات را بگردید و ببینید که آیا من یک جمله علیه پرسپولیس، مدیریتش و بازیکنانش صحبتی کرده‌ام یا نه همچنین برایم جای تعجب داشت که چنین صحبت‌هایی شد. شاید در حالت عادی این صحبت‌ها زده نشده بود از این پس هم اگر یک کلمه دیگر راجع به من توهین، افترا و دروغ بگوید از حقم دفاع می‌کنم و تا آخر پای حرفم ایستاده‌ام. مردم می‌دانند که من هیچ وقت از حقم نمی‌گذرم چون حق همیشه گرفتنی است. در این چند سال نیز تا زمانی که کسی به حریم من وارد نشده هیچ صحبتی نکرده‌ام و حرمت‌ها را نگه داشته‌ام و احترام گذاشته‌ام اما متاسفانه احترام بیش از حد باعث می‌شود که بعضی‌ها فکر کنند خبری است. باز هم تکرار می‌کنم که اگر کسی به ناحق به حریم من وارد شود از این پس بدتر و سخت‌تر از قبل برخورد خواهم کرد.

دایی در ادامه به حمایت اهالی فوتبال از خودش اشاره کرد و افزود: کسانی که در فوتبال هستند و در آن زندگی می‌کنند حرف‌های من را خیلی بهتر می‌فهمند. اگر در جامعه و شبکه‌های اجتماعی هم بروید و کامنت‌هایی که در همه جای دنیا راجع به من می‌گذارند را ببینید، متوجه همه چیز خواهید شد. این‌ها برایم ارزش دارد.

به گزارش ایسنا، علی دایی بین صحبت‌هایش خطاب به کسی که به صحبت‌هایش می‌خندید از او پرسید که برای چه پوزخند می‌زند و این شخص نیز در پاسخ گفت که از صحبت‌هایش لذت می‌برد!

وی همچنین درباره این پرسش که آیا قرار بود جلسه‌ای بین او و رویانیان برای آشتی‌کنان انجام شود، بیان کرد: من از این موضوع خبری ندارم همان خبرگزاری‌ که علیه من جبهه گرفته بود این مطلب را اعلام کرده اما امروز پنجشنبه است و خبری نیست.

سرمربی راه آهن همچنین درباره حضورش در کلاس مربی‌گری آسیا و اعتراض‌هایی که برخی مربیان به انتخاب نشدن‌شان داشتند مطرح کرد: من که نمی‌توانم در انتخاب مربی از سوی کمیته آموزش دخالت کنم. از کمیته با من تماس گرفتند و گفتند که جزو نفراتی هستم که ۸ آیتم لازم را داشتم و به اتفاق آقای تقوی برای این دوره انتخاب شده‌ام. داشتن تحصیلات و آشنایی به زبان خارجی جزو این ۸ آیتم بود. اگر هم کسی دوست دارد و خودش را لایق‌تر می‌داند من حاضرم جایم را به راحتی به او بدهم. مطمئنا هم ویسی و هر کسی بخواهد باشد، اگر همین الان زنگ بزند و بگوید، حاضرم جایم را به او بدهم. این را بدون تعارف می‌گویم و مطمئن باشید هر کسی الان جلوی شما خبرنگاران از من بخواهد حاضرم را جایم را به او بدهم.

دایی همچنین درباره پرسش خبرنگاری که می‌گفت همیشه پس از یک سری اتفاقاتی که می‌افتد و هجمه علیه او ایجاد می‌شود اتفاقاتی مثل دعوت شدن به کلاس مربی‌گری می‌افتد، تصریح کرد: من هرچه دارم از آن بالایی دارم. مطمئنا اگر حرفم حق نباشد، پشت سرش این اتفاقات نمی‌افتد. من حرفی که می زنم بعد از گذشت زمان ثابت می‌شود و همیشه کارم را درست انجام می‌دهم و دنبال کارهای دیگر نیست. سعی‌ام را می‌کنم و اتکایم به خداست تا در کارم نتیجه بگیرم. خدا نیز هیچ وقت من را لنگ نگذاشته و کمکم کرده است.

وی همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه آیا اسد فلاح سرپرست پیشین تیم به دلیل پیدا کردن اختلاف با او از راه آهن جدا شده است، تاکید کرد: من نه دخالتی در آوردن آقای فلاح به راه آهن داشتم و نه در رفتنش دخالت کردم. کنار گذاشتن او را باید از مدیریت باشگاه بپرسید که دلیلش چه بوده است و من از فلاح که در مدت حضورش زحمات زیادی را برای راه آهن کشیده تشکر می‌کنم و او جزو کسانی است که همیشه در خدمت تیم بوده است و من به عنوان سرمربی تیم نمی‌توانم در این مورد اظهار نظر کنم.

دایی در پایان نیز درباره خبری مبنی بر جمع‌آوری توپ‌های آل‌اشپورت منتشر شده عنوان کرد: من که هنوز این توپ‌ها را می‌بینم اما از اول هم گفتم که کیفیت این توپ‌ها خوب نبوده و تمام بازیکنانم از آن شاکی هستند به هر حال اگر قرار است توپ جدید جایگزین شود باید این توپ تمام استانداردها را داشته باشد تا هیچ تیمی به مشکل برنخورد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *