بررسی مشکلات آموزش و پرورش شهرستان امیدیه در جلسه شورای آموزش شهرستان

اسداله ترحم / خورنا – به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان امیدیه، شورای آموزش و پرورش شهرستان امیدیه به ریاست سید مهران رفیعی فرماندار تشکیل شد.

سید رفیعی فرماندار امیدیه در این جلسه گفت: آموزش و پرورش در ساختار توسعه کشور، به عنوان اساس پیشرفت و ترقی نظام به حساب می آید و نقش مهمی در برنامه های توسعه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ایفا می کند.

رفیعی در ادامه افزود: یکی از اهداف مهم تشکیل شوراهای آموزش و پرورش توجه به بحث اصل مشارکت در جریان تعلیم و تربیت است.

وی به اهداف و وظایف شورای آموزش وپرورش اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف مهم تشکیل شوراهای آموزش و پرورش توجه به بحث اصل مشارکت در جریان تعلیم و تربیت است و از آنجا که رسالت آموزش و پرورش در جامعه بسیار حساس و مهم می باشد و از اهمیت و جایگاه خاص و زیر بنای توسعه کشور است همه وظیفه داریم به آن کمک نماییم.

رئیس شورای اموزش وپرورش اظهار داشت: خوشبختانه شورای آموزش و پرورش شهرستان در سالجاری با استفاده از نظرات و پیشنهادات سازنده کارشناسان توانسته است در راستای بهبود وضع موجود آموزش و پرورش شهرستان و نگرش جامع به مسائل آموزش و پرورش در جهت افزایش آگاهی مردمی نسبت به اصل مشارکت و تبیین قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش گام بردارد.

وی اضافه کرد: نباید از آموزش و پرورش توقع داشته باشیم به تنهایی مشکلات خود را حل کند، بلکه باید تمامی ارگان های شهر دست به دست هم دهند تا مشکلات آموزش و پرورش مرتفع گردد.

وی به مشکلات اموزش وپرورش شهرستان از جمله کمبود فضای آموزشی، خودرو و ناوگان حمل و نقل، دستگاه خنک کننده، کمبود تجهیزات ونیروی انسانی اشاره کرد و گفت:با توجه به ظرفیتهای شهرستان و خیرینی که در شهرستان وجود دارد نباید مشکل تجهیزات وفضای آموزشی وجود داشته باشد و انتظار داریم صنایع شهرستان برای رفع نیازهای اموزشی شهرستان کمک نمایند.

چمن نژادیان مدیر اداره اموزش و پرورش شهرستان امیدیه ضمن ارائه گزارش عملکرد اداره خود خواستار تکمیل هرچه سریعتر مدرسه روستای چاه سالم شد.

چمن نژادیان افزود: جشنواره تجلیل از ۱۰۰ نفر از قبول شدگان کنکور سراسری ۹۶ و مدیران مدارس برتر انجام خواهد شد.

۱-توسعه پایه دوازدهم ، توسعه هنرستانهای فنی و کار ودانش
۲-کمبود وسایل خنک کننده
۳-نا ایمن و فرسوده بودن وسایل نقلیه موتری
۴-تکمیل دبیر سرا و فرسودگی مدارس ملکی شرکتها در امیدیه و میانکوه
۵-تجلیل از قبول شدگان کنکور سال ۹۶ و گرامیداشت هفته مقام معلم
از موضوعات مهم مطرح شده در شورای آموزش و پرورش شهرستان امیدیه بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *