توفیق: برنامه ای چهارساله برای بسکتبال ماهشهر دارم

خورنا: علی توفیق در گفتگو با تأکید کرد: امسال تیم صنایع با نام عملیات غیر صنعتی ماهشهر در لیگ شرکت می کند و طبق سیاست های باشگاه، ترکیبی ۱۰۰ درصد بومی اسکلت تیم را تشکیل می دهند.

وی با بیان اینکه هنوز مجوز جذب بازیکنان خارجی برای تیم هم صادر نشده توضیح می دهد: برنامه چهار ساله ای برای کار در ماهشهر دارم و فعلاً با بازیکنان بومی کار خود را آغاز می کنیم.

هدف فصل اول هم تنها ارتقاء سطح این نفرات است اما در سال های بعد با نگاهی به سکوها کار را ادامه می دهیم.

توفیق در پاسخ به این سوال که آیا ماهشهر در تمام پست ها بازیکن دارد تأکید کرد: در تمام پست ها که بازیکن نداریم اما از بازیکنان قدیمی و با تجربه تر که سابقه حضور در لیگ را دارند استفاده می کنیم هرچند باز هم در چند پست ضعف هایی خواهیم داشت.

سرمربی تیم بسکتبال عملیات غیر صنعتی ماهشهر ادامه داد: بازیکنان ما زحمت زیادی می کشند هر چند تیم هنوز شکل اولیه را نگرفته و به کمی زمان نیاز دارد در این مدت باقیمانده تا لیگ هم ابتدا به دنبال موجودیت دادن به تیم و سپس حرکت برنامه ریزی طولانی مدت است تا سال های بعد بیشتر به فکر قهرمانی و کسب سکو باشیم.

گفتنی است، با توجه به زمان کم باقیمانده تا شروع لیگ تیم عملیات غیر صنعتی اردویی خارج از ماهشهر نداشته و سپس از هفته اول لیگ و بازی خانگی با بندر کنگ احتمال برگزاری اردویی خارج از ماهشهر و انجام چند بازی دوستانه وجود دارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *