لیگ برتر واترپلو/جدال حساس امیدیه با فارس در روز استراحت صدرنشین

خورنا: هفته هفتم لیگ برتر واترپلو روز جمعه با برگزاری ۳ مسابقه به‌انجام خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس، بنابر اعلام سازمان لیگ برتر واترپلو هفته هفتم از دور رفت این مسابقات روز جمعه در شهرهای امیدیه، زنجان و گچساران پیگیری خواهد شد.

هفته پایانی دور رفت لیگ برتر واترپلو در حالی روز جمعه پیگیری خواهد شد که فولاد ماهان سپاهان هفته گذشته با کسب پنجمین پیروزی پیاپی خود عنوان قهرمانی نیم فصل این رقابت‌ها را به‌دست آورد و این هفته با قرعه استراحت روبرو است.

در غیاب فولاد ماهان، تیم نفت و گاز امیدیه که در رده دوم جدول قرار دارد در خانه از تیم فارس پذیرایی خواهد کرد که با ۴ امتیاز در مکان سوم جدول ایستاده است.

در زنجان، تیم شهبازی که با ۲ امتیاز درقعر جدول لیگ برتر قرار دارد به مصاف کوثر گیلان خواهد رفت که با ۴ امتیاز مکان چهارم جدول را به خود اختصاص داده است.

در سومین و آخرین دیدار هفته تیم نفت و گاز گچساران ۲ امتیازی با تیم خوزستانی مصاف خواهد کرد که هفته گذشته به نخستین پیروزی خود در فصل جدید مقابل انقلاب فارس دست یافت.

در پایان هفته ششم لیگ برتر واترپلو باشگاه‌های کشور تیم فولاد ماهان سپاهان با ۱۰ امتیاز در صدر جدول قرار دارد. تیم نفت و گاز امیدیه با ۸ امتیاز در مکان دوم جدول ایستاده است و تیم انقلاب فارس با ۴ امتیاز در رده سوم جدول جای دارد.

 برنامه مسابقات و اسامی داوران و ناظران هفته هفتم لیگ برترواترپلو به این شرح است:

 جمعه ۵ آبان

نفت و گاز امیدیه – انقلاب فارس

داوران: ریحانی ، محمد رضا محمدی

ناظر: محمد هادی بیک

شهبازی زنجان – کوثر گیلان

داوران: مسعود رضوانی – صفابخش

ناظر: مجید نقاشلو

نفت و گاز گچساران – خوزستان

داوران: مهذب ، آراسته

ناظر: مالک قاطع