دیدار نوروزی سرپرست شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام با رئیس آموزش و پرورش شهرستان بندرماهشهر

فضل اله ترحم |خورنا : امروز دوشنبه ۶ فروردین ماه دیدار نوروزی دیناروند رئیس آموزش و پرورش شهرستان بندرماهشهر با نشان زاده سرپرست شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام در محل این شرکت انجام شد.

طی این دیدار، دیناروند رئیس آموزش و پرورش شهرستان بندرماهشهر ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید و بهار طبیعت اظهار داشت: رویکرد مثبت مدیریت در صنعت و به ویژه پتروشیمی بندرامام در حوزه فرهنگی و آموزشی جای تقدیر و تشکر دارد ، البته همواره حضور صنعت در هر منطقه ای نعمت ها و چالش هایی بدنبال خود دارد و در شهرستان بندرماهشهر هم اینگونه بوده است. در بسیاری از مسائل صنعت کمک های شایانی به شهرستان و منطقه نموده است و در همین راستا می بایست همگی بر تعامل هر چه بیشتر میان صنعت پتروشیمی و آموزش و پرورش تلاش کنیم.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان بندرماهشهر افزود : در شهرستان بندرماهشهر نگاه به مقوله آموزش و پرورش بسیار متفاوت است و برای مردم منطقه و حتی بیرون از منطقه توقعات بسیار زیادی بواسطه حضور صنعت ایجاد شده است و همگی انتظار دارند که شرکت های صنعتی و تولیدی بیشتر از گذشته در بحث ساخت و تجهیز زیر ساخت های آموزش و پرورش همکاری کنند ، در همین راستا وظیفه همه ما نگاه ویژه به بحث فضاسازی و نوسازی مدارس است که تا به اینجا با جدیت این کار انجام پذیرفته است.
در ادامه این دیدار حسن نشان زاده سرپرست شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام اظهار داشت: نقش تاثیرگذار آموزش و پرورش در حوزه تعلیم وتربیت بسیار حساس است و اگر چه در حوزه تعلیم پیشرفت های بسیار خوبی حاصل شده اما در حوزه تربیت کار های گسترده ای باقی مانده است و بعلت تکثر قومیت ها و فرهنگ ها در شهرستان بندر ماهشهر اگر حوزه تربیت مدیریت نشود دچار آسیب های اجتماعی خواهیم شد.
وی افزود: همواره شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام در حوزه فرهنگی و آموزشی فعالیت های گسترده ای داشته است که از این فعالیت ها می توان به احداث ساختمان  و تجهیز آن ها برای مدارس ، حمایت از بخش آموزشی در قالب شورای راهبردی شهرستان اشاره نمود.
نشان زاده خاطر نشان کرد : شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام علاوه بر فعالیت های فرهنگی و آموزشی در حوزه مسئولیت های اجتماعی هم گام های موثری مانند کاهش آلاینده ها در بخش HSE و همچنین احداث بزرگترین تصفیه خانه پساب های صنعتی برداشته است.
سرپرست شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام در پایان ضمن تبریک عید نوروز از رئیس آموزش و پرورش شهرستان بندرماهشهر و هیئت همراه ایشان به منظور حضور در شرکت تشکر نمود و آرزوی سلامتی و موفقیت در سال جدید را برای همگی خواستار شد.


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *