در جمع خبرنگاران؛

استاندار خوزستان خبر داد: تمدید طرح ترافیکی “بهرفت” از نوروز ۹۷ در استان خوزستان

استاندار خوزستان از تمدید طرح ترافیکی «بهرفت» از ابتدای امسال در سطح استان خبر داد و اظهار کرد: طرح بهرفت که به معنای بهبود رفتارهای ترافیکی است هم از جمله طرحهای بسیار ارزشمندی بوده که استارت اولیه آن از نوروز سال گذشته بوده است.

خورنا-احمدرضارستمی: پیش از ظهر امروز شنبه چهارم فروردین ماه ۹۷ غلامرضا شریعتی در حاشیه بازدید از مرکز کمپین «نه به تصادفات جاده‌ای» در جمع خبرنگاران گفت: از آنجایی که «کمپین نه به تصادف جاده‌ای» توانست در سال گذشته نتایج بسیار ارزشمند و محسوسی را در زمینه کاهش تصادف جاده‌ای در سطح استان به همراه داشته باشد امسال نیز با جدیت دنبال می‌شود و امیدواریم که در دیگر سالهای آینده نیز همچنان این حرکت بسیار ارزشمند برقرار باشد.

استاندار خوزستان در ادامه از تمدید طرح ترافیکی «بهرفت» از ابتدای امسال در سطح استان خبر داد و اظهار کرد: طرح بهرفت که به معنای بهبود رفتارهای ترافیکی است هم از جمله طرحهای بسیار ارزشمندی بوده که استارت اولیه آن از نوروز سال گذشته بوده است.

وی خاطر نشان کرد: البته لازم به ذکر است که طرحهایی چون بهرفت که در قالب فرهنگ‌سازی و آموزشی اجرایی می‌شوند برای رسیدن به نتیجه لازم، نیاز به یک زمان پنج تا شش ساله و مداومت در اجراء دارند تا تاثیرات مثبت آن در بهبود فرهنگ ترافیکی جامعه متبلور شود.

شریعتی در پایان ضمن اشاره به همکاری بیش از ۱۵۰۰ امدادگر جمعیت هلال احمر استان در اجرای طرحهای ترافیکی نوروز امسال گفت: اجرای چنین طرحهای آموزشی و زیرساختی چون «نه به تصادفات جاده‌ای» و «بهرفت» می‌توانند به تدریج موجبات رفع بسیاری از مشکلات و معضلات اینروزهای استان را در زمینه راهنمایی و رانندگی فراهم کنند.

لازم به ذکر است که در این بازدید استاندار خوزستان با امضای میثاق نامه کمپین “نه به تصادفات جاده‌ای” به طور رسمی به این طرح فرهنگی و آموزشی در زمینه بهبود وضعیت ترافیکی پیوست.