فرماندار ماهشهر: بسیج دانش‌آموزی بستر مناسبی برای رشد و تعالی دانش‌آموزان است

خورنا: فرماندار شهرستان بندر ماهشهر گفت: بسیج دانش‌آموزی بستر مناسبی برای رشد و تعالی دانش‌آموزان است و می‌تواند نقش مهمی در پرورش ایمان و روحیه ایثارگری آنها داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، منوچهر حیاتی ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت هفته بسیج دانش‌آموزی و ۱۳ آبان اظهار کرد: بسیج یکی از عنایات ارزشمند و والای الهی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که به برکت وجود حضرت امام خمینی (ره) به امت اسلامی ایران ارزانی شده و بسیج دانش‌آموزی بخشی از این شجره طیبه و درخت پرثمر و با برکت انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: اکنون که دشمنان اسلام و انقلاب از تمام توطئه های استکباری خویش ناامید شده‌اند، تنها راه مقابله با این نظام را مبارزه با فرهنگ و اعتقادات مردم تصور کرده‌اند.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر افزود: از این رو دشمنان بیشترین توجه و حمله را به نسل جوان، این آینده‌سازان جامعه اسلامی معطوف داشته و با توسل به انواع ترفندها و توطئه‌های فرهنگی، به زعم خود تلاش می‌کنند تا این طلایه‌داران عرصه‌های علم و فرهنگ را از انقلاب اسلامی که خون‌بهای هزاران شهید به خون خفته است، دور کنند.

حیاتی تأکید کرد: جوانان و نوجوانان دانش‌آموز بسیجی در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و دیگر عرصه‌های انقلاب نقش ممتاز و موثری داشته‌اند که هرگز از خاطره‌ها محو نخواهد شد.

وی اذعان کرد: آنان در دوران دفاع مقدس با میدان‌داری جبهه‌ها و تقدیم بیش از ۳۶ هزار شهید و مفقودالاثر در دوران سازندگی با حضور فعال در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، علمی، اقتصادی و اجتماعی سازندگی کشور، این نقش برجسته را به بهترین نحو تداوم بخشیده‌اند.

این مقام مسئول با بیان اینکه ۵۰۰ هزار دانش‌آموزان در دوران دفاع مقدس به نقش‌آفرینی پرداختند، افزود: ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

حیاتی اظهار داشت: بسیج دانش‌آموزی بستر مناسبی برای رشد و تعالی دانش‌آموزان است و حتی می‌تواند نقش مهمی در پرورش ایمان و روحیه ایثارگری آنها داشته باشد.

وی اضافه کرد: بسیج دانش‌آموزی باید همچنان با قدرت در مدارس و عرصه‌های مختلف حضور داشته باشد و وظایف خود را انجام دهد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *