دهکده گردشگری دریائی شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد آماده میزبانی خانواده بزرگ صنعت نفت ایران

خورنا|باقر گل فر:مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد گفت: تمام زیر ساخت ها در دهکده گردشگری پازارگاد برای حضور مهمانان نوروزی آماده است .

  محمد صفائیان، مدیر عامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد از آمادگی کامل دهکده گردشگری دریایی پازارگاد برای میزبانی از مردم شریف و خردمند ایران به‌خصوص کارکنان تمامی شرکت‌های نفت، گاز،پالایش و پتروشیمی خبر داد.

صفائیان درخصوص آماده‌سازی دهکده گردشگری دریایی پازارگاد گفت: با تلاش شبانه‌روزی تمامی همکارانمان در شرکت پازارگاد و در هوای بسیار سرد زمستان توانستیم از تمامی ساعت  ها در شبانه‌روز و همچنین جزر دریا استفاده کنیم تا بتوانیم فعالیت های مربوط به خدمات دریایی را انجام دهیم.
مدیر عامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد درباره امکانات و خدمات جدیدی که در دهکده ارائه می‌شود، گفت: کارهای بسیار زیادی انجام شده است تا دهکده گردشگری دریایی پازارگاد با استفاده از امکانات جدید نسبت به سال گذشته از تنوع خدمات برای مهمانان عزیز برخوردار باشد و کسانی که در سال‌های گذشته از امکانات این مجموعه استفاده کرده‌اند حتماً با دیدن این نوآوری‌ها شگفت‌زده خواهند شد.
وی افزود: برای نخستین بار در کشور استیج برگزاری موسیقی را به مساحت ۱۶۰ متر بر روی آب دریا و با فاصله ۲۰ متری از ساحل ساخته‌ایم و علاقه‌مندان می‌توانند در کنار ساحل و زمانی که موج‌های آرام دریا پایشان را نوازش می‌کند به موسیقی گوش دهند.
صفائیان ادامه داد: ویلاهای شناور ما که برای نخستین بار در کشور و در دهکده پازارگاد ساخته شده بودند با تدابیری که مهندسان و کارشناسان اندیشیدند به بهره‌برداری رسیدند و در سال جدید برای اینکه توانایی خود را به اثبات برسانیم ۳ ویلای شمع و عرشه (مانند هتل ترنج کیش) ساخته‌ایم که خانواده‌ها در محیطی امن و آرام از آن استفاده خواهند کرد.
وی در خصوص آمادگی کامل پلاژ بانوان نیز گفت: پلاژ بانوان را در سال جدید به مرحله نهایی رسانیده‌ایم که مهمانان عزیز حتی در ایام بهمن و اسفند هم می‌توانند از آن استفاده کنند. برای این پلاژ دیواره‌ای از لوله‌های GRP درست کرده‌ایم که کیفیت بالایی دارد و در تمام فصول سال و حتی در هوای طوفانی فعال خواهد بود.
مدیر عامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد اضافه کرد: یکی دیگر از تفریحاتی که برای دهکده در نظر گرفته‌ایم، «زیپ لاین» است که زیرساخت‌های لازم آن انجام شده است و افراد می‌توانند در کابین‌هایی که در ارتفاع ۲۵ متری و بر روی خشکی و آب حرکت می‌کند از آن بهره ببرند. همچنین مهمانان عزیز برای نخستین بار پرش از ارتفاع ۳۰ متری بدون طناب بر بروی تشک‌های ۱۰ در ۱۰ را در دهکده تجربه خواهند کرد.
صفائیان درباره به‌کارگیری کشتی و گشت دریایی گفت: گشت دریایی با کشتی‌های مسافربری که بیش از ۱۵۰ نفر ظرفیت دارند به همراه موسیقی زنده و صرف غذا یکی دیگر از امکانات امسال است که افراد می‌توانند علاوه بر گشت دریایی و بازدید از منطقه نایبند و جنگل‌های حرا، شرکت‌های پتروشیمی و فازهای گازی را در طول شبانه‌روز از دریا مشاهده کنند و به همین منظور اسکله‌ای را با استفاده از لوله‌های GRP در ساحل دهکده ایجاد کرده‌ایم تا کشتی به‌راحتی و با امنیت کامل در کنار آن پهلو بگیرد.
صفائیان درباره دیگر امکانات و خدمات جدید دهکده در سال جدید افزود: سیرک، «فلای برد»، غرفه‌های بازار و فروش کالا که بدون استفاده از چادر و به‌صورت فلزی است، افزایش تعداد غرفه‌های عکاسی و با تنوع بیشتر به همراه لباس‌های محلی و سنتی، افزایش تعداد چایخانه‌ها در قسمت‌های مختلف دهکده، بازسازی و تعمیر قدیمی‌ترین لنج عسلویه به‌منظور استفاده مردم و صرف چای در ۲ طبقه، افزایش تعداد و محل سرویس‌های بهداشتی، کلبه‌های درختی، کلبه‌های گیلانی، موتور چهارچرخه‌ای بتمن، دوچرخه‌های برقی، افزایش ۲ برابری فضای سبز دهکده، ساخت «باغچه نور» (باغچه‌ای است که از گل‌های مختلف الکتریکی درست شده است و جلوه خاصی به شب‌های دهکده بخشیده است) و افزایش کیفیت و تنوع غذاها نسبت به سال گذشته (غذاهای دریایی، غذاهای سنتی و فست فود) نیز از دیگر خدمات و امکانات متنوعی است که به‌منظور رفاه بیشتر مهمانان در دهکده ساخته و فعال شده است.
وی افزود: ۳ ماه بر روی چگونگی ارائه بهتر امکانات و خدمات در شهربازی زمان گذاشتیم و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که برای نوروز امسال از چادر بادی به ابعاد یک هزار و ششصد متر برای کف، دیوار و سقف استفاده کنیم و شهربازی دهکده به‌صورت کامل در این چادر قرار می‌گیرد و بازی‌های جدیدی نیز برای استفاده در این شهربازی در نظر گرفته‌ایم.
صفائیان با ذکر این نکته که آرامش و امنیت کشور ما مدیون کسانی است که با خون خود و جان‌فشانی‌هایی که کردند علاوه بر حفظ مرزها، آسایش و امنیت را برای ما به ارمغان آوردند، گفت: به همین منظور در ابتدای ورودی دهکده مکانی را برای احترام به مقام شهدا و امام شهیدان قرار داده‌ایم تا تمامی کارکنان و خانواده‌های محترم به قدردانی از شهیدان و کسانی که باعث امنیت و آرامش امروز کشورمان شده‌اند، لحظاتی را با ذکر صلوات سپری کنند و یاد و نام آنان را گرامی بدارند.
مدیر عامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد در خصوص آغاز و اتمام دوره‌ها نیز گفت: دوره‌ها از روز بیست و سوم اسفندماه آغاز می‌شود و آماده میزبانی از کارکنان و خانواده‌های محترم شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی همچنین مردم نازنین کشور عزیزمان هستیم. دوره‌ها تا هفدهم فروردین‌ماه ادامه دارد و از آنجایی که روزهای پایانی این دوره‌ها مقارن با ایام مبارک رجب و شعبان است بنابراین دهکده تا آغاز ماه مبارک رمضان فعال خواهد بود و خانواده‌های محترم می‌توانند از امکانات پلاژ بانوان و آقایان و بازی‌های دریایی استفاده کنند.
صفائیان با اعلام این موضوع که تمامی کلبه‌های نامنظم، ویولاها (ویلاهای لوله‌ای)، کلبه‌های شناور و اقامتگاه‌های دهکده فعال شده است و خانواده‌ها می‌توانند اقامت بی‌نظیری را در طول سال در دهکده داشته باشند، افزود: ما منعی برای استفاده عموم مردم از امکانات و خدمات دهکده گردشگری دریایی پازارگاد نداریم و مهمانان عزیز می‌توانند با مراجعه به دهکده در ایام نوروز و آژانس‌های طرف قرارداد با ما در طول سال از این دهکده بی‌نظیر که بزرگ‌ترین دهکده گردشگری دریایی کشور است بهره ببرند./نیپنا

دهکده گردشگری دریائی پازارگاد آماده میزبانی خانواده بزرگ صنعت نفت ایران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *