ده ها سال هست که قهرمان شنا و شیرجه جهان باید از هندیجان باشد

به گزارش پایگاه خبری خورنا رئیس اداره ورزش و جوانان هندیجان در مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و در حاشیه تقدیر از مدال آوران و ورزشکاران ممتاز این شهر با بیان اینکه ورزشکاران هندیجانی سال ها در محرومیت و عدم برخورداری از امکانات بسر برده اند افزود: باوجود اینکه جوانان این شهر از نعمت استخر محروم بوده اند ولی سالیان متمادی است که در رودخانه هندیجان با ریسک بالا و به جان خریدن خطرات فراوان در شیرجه و شنا حرف برای گفتن داشته اند.

محسنی افزود: این جرأت و جسارت در کمتر ورزشکارانی نمود دارد و اگر این عزیزان از امکاناتی همچون استخر بهره می بردند مطمئنا قهرمانان شنا و شیرجه دنیا از هندیجان بودند. ولی متاسفانه قهرمان این رشته ها از شهرهای غیر آبی و بدون رودخانه هستند که از نعمت استخر استفاده می کنند.

وی گفت: خوشحالم وضعیت مدیریت عالی ورزش استان با حضور و وجود مهندس حیدری و معاونین محترمشان بسیار دلسوزانه و پیگیر در حال محرومیت زدایی از شهرهای کم برخوردار هستند .

رئیس اداره ورزش و جوانان در پایان صحبت هایش تقدیر و تشکر ویژه ای از نماینده محترم مردم، فرماندار محترم شهرستان و مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان که حمایت همه جانبه ای از ورزش هندیجان علی الخصوص در بحث تامین اعتبار تکمیل استخر در سال آینده و تجهیز اماکن داشته اند، نمود .

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *