مدیر عامل پتروشیمی غدیر:

پتروشیمی غدیر با ۱۸۰ میلیاردبدهی تحویل گرفتم/ در حال حاضر در قالب ۱۱ پروژه نوسازی زیست محیطی با ارزش ۴۰ میلیارد بروز رسانی کردم

خورنا|باقر گل فر:روز چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه پتروشیمی غدیر پس از کسب مقام پتروشیمی برتر در مجموعه شستا نشست خبری برگزار کرد.

امین بیانک مدیر عامل پتروشیمی غدیر با بیان اینکه این پتروشیمی با ۱۸۰ میلیار بدهی و در مرز برشکستگی دریافت کرده است اظهار کرد: با بکار گیری نیرو های قوی و همت کارگران این کارخانه ارزشمند ترین سرمایه این کارخانه بشمار می آید توانستیم بر این مشکل غلبه کنیم و به سود دهی برسیم.

وی افزود: با تلاش تیم قوی مجموعه غدیر توانستیم سال گذشته رکورد تولید را پس از تاسیس این پتروشیمی بشکنیم.

بیانک ادامه داد: تولید pvc پتروشیمی غدیر در سال گذشته ۱۲۳ هزار تن بوده است و امسال در حال تلاش برای شکستن رکورد قبلی و تولید ۱۲۵ هزار تن هستیم.

مدیر عامل پتروشیمی غدیر تصریح کرد: در راستای حمایت از حقوق کارگران پتروشیمی غدیر سال گذشته همزمان با شروع سود دهی اقدام به اجرای طرح طبقه بندی مشاغل و پرداخت مزایای کارکنان کرد.

امین بیانک در پاسخ به سوال چه اقداماتی در جهت نوسازی این شرکت، که بصورت دست دوم وارد کشور شده است گفت: طراحی پتروشیمی غدیر بصورت اختصاصی انجام شده است و این امر با توجه به وجود تحریم ها مشکلات زیادی را برای نوسازی این شرکت به وجود آورده بود.

وی ادامه داد: پس از اجرای برجام این مشکلات به مرور کمتر شد، بطوریکه در سال گذشته این شرکت موفق به بستن قرارداد نوسازی تمامی قسمت های مورد نیاز و گسترش در جهت اجرای طرح های محیط زیستی شد.

وی افزود: در حال حاضر پتروشیمی غدیر در قالب ۱۱ پروژه نوسازی و محیط زیستی با ارزش ۴۰ میلیارد تومان در حال بروزرسانی است.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی های انجا‌م شده حدود ۹ پروژه نوسازی و محیط زیستی تا اردیبهشت ماه سال آینده افتتاح خواهد شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *