سومین یادواره شهدای تکواندو کشور با حضور ورزش کاران هیئت تکواندو شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد

محمد رستمی | خورنا : مورخ ۱۱ اسفند ماه ۱۳۹۶ یادواره شهدای تکواندو کشور با حضور ورزش کاران هیئت تکواندو شهرستان مسجدسلیمان در اهواز برگزار شد.


به گزارش پایگاه خبری خورنا به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان

سیدمحمد پولادگر، رییس فدراسیون تکواندو در این مراسم که در اهواز برگزار شد اظهارکرد: سومین یادواره شهدای تکواندو کشور را در اهواز برگزار می کنیم که اولین یادواره ای است که خارج از تهران برگزار می شود. ما برگزاری این یادواره ها را یک اصل در تقویم فدراسیون قرار داده ایم زیرا برای ما خیر و بر کت داشته  است.
وی با بیان این که از مادران شهدایی که در این مراسم حاضر هستند تشکر می کنم، گفت:  اگر توفیق پیدا کنیم، می خواهیم این مراسم را در استان ها مختلف نیز برگزار کنیم. میزبان اصلی این مراسم، شهدای بزرگوار هستند. از ابتدا تا انتهای این مراسم، اتفاقات خاصی می افتد که یادآوری می کند صاحب این مراسم چه کسانی هستند و چه قدرت عجیب و غریبی دارند.

رییس فدراسیون تکواندو خطاب به مادران شهدای حاضر در مراسم، عنوان کرد: جوانان ورزشکار را برای حضور در مسابقات بین المللی مختلف از دعای خود محروم نکنید.
در این مراسم که ابراهیم نصیری، معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و ورزش کاران هیئت تکواندو شهرستان مسجدسلیمان حضور داشتند از خانواده معظم ۳۰ شهید تجلیل شد.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *