اعلام آمادگی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندر ماهشهر برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ایام نوروز

خرونا|باقر گل فر:بنابه گزارش خبرنگار خورنا به نقل از گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندر ماهشهر، دو جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ویژه تعطیلات نوروز با حضور دکتر پرویز میرزایی مدیر شبکه بهداشت و درمان ماهشهر ، دکتر محمد شنبدی معاون درمان ، مهندس علی نوری معاون بهداشت شبکه و رئیس مرکز بهداشت شهرستان ، کارشناسان درمان ، روسای بیمارستانها ، کلینیکها ، آزمایشگاهها ، رادیو لوژی ها ی سطح شهرستان در محل دفتر مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان برگزار شد.

دکتر میرزایی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ماهشهر در آغاز این جلسه گفت : با توجه به مهمانپذیر بودن شهرستان در ایام نوروز لازم است در جهت رفاه و دسترسی شهروندان و مسافران نوروزی به سرویس های درمانی کلیه مسئولین ذیربط ، هماهنگی و همکاری مناسب را ارائه نمایند.
وی همچنین بر افزایش بازرسی های نظارت بر درمان شبکه از مراکز بهداشتی درمانی تاکید کرد و اظهار داشت : نظارتهای شبانه روزی کارشناسان نظارت بر درمان بمنظور کنترل ارائه کمی و کیفی خدمات درمانی تا حصول نتیجه مطلوب ادامه داشته باشد.

دکتر شنبدی معاون درمان شبکه بهداشت و درمان ماهشهر نیز همچنین به روسای بیمارستانها در خصوص آمادگی بیش از پیش جهت مواجهه احتمالی با حجم بالای بیماران مراجعه کننده و پذیرش مجروحین و مصدومین حوادث ترافیکی و همچنین آمادگی کادر پزشکان،پرستاران و پیراپزشکان تاکید ویژه کرد.
دکتر شنبدی در ادامه برلزوم برنامه ریزی و اعلام هرچه سریعتر کشیک های نوروزی واحدهای تابعه با هدف آمادگی کامل برای خدمت رسانی به مردم ومسافرین نوروزی تاکید نمود و تصریح کرد : جهت اطلاع رسانی به مسافرین نوروز ی لازم است تا پایان هفته جاری لیست کشیک های نوروزی به این معاونت ارسال گردد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *