گله‌مندی ذرت کاران اندیمشک از عدم دریافت مطالبات

خورنا- ‌کرم صرفه‌جو نیز عصر امروز در ششمین جلسه شورای کشاورزی اندیمشک با انتقاد از عملکرد برخی بانک‌ها در شهرستان تصریح کرد: باید قوانین ابلاغی را بانک‌ها به طور کامل در شهرستان اندیمشک مدنظر قرار داده و مجموعه مدیران شهرستان با جدیت تمام به دنبال تحقق مطالبات به حق شهروندان باشند.

وی، یکی از دغدغه‌های مهم کشور را بحث اشتغال دانست و افزود: بانک‌ها باید در زمینه تولید و ایجاد اشتغال در همه زمینه‌ها به ویژه حوزه کشاورزی برابر قوانین باید در خدمت شهروندان باشند.

معاون فرماندار اندیمشک گفت: کشاورزان از سرمایه‌های مهم جامعه در کشور و به ویژه در منطقه شمال خوزستان محسوب می‌شوند از این رو باید در شورای کشاورزی با برگزاری جلسات تخصصی، مشکلات و مطالبات کشاورزان ریشه‌یابی و رفع شود.

صرفه‌جو، یکی از نگرانی‌های کشاورزان در شهر آزادی از توابع بخش مرکزی شهرستان اندیمشک را عدم دریافت بخشی از مطالبه خود دانست و افزود: متأسفانه به ازای هر کیلو ذرت مبلغ یک هزار و ۱۰۰ تومان به کشاورزان می‌بایست پرداخت شود که از این مقدار مبلغ ۷۰۰ تومان پرداخت و ۴۰۰ تومان دیگر از مطالبات این افراد پرداخت نشده و اسباب گله‌مندی کشاورزان در شهر آزادی را به دنبال داشته است.

صرفه‌جو در پایان هدف از برگزاری جلسات شورای کشاورزی را پیگیری و برنامه‌ریزی در جهت رفع مطالبات کشاورزان نام برد و افزود: باید با ارائه برنامه در مسیر احقاق مطالبه کشاورزان و رسیدن به نقطه مطلوب در جهت سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید گام‌های مهم برنامه‌ریزی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن عملیاتی شود.

انتهای پیام/