دهمین جشنواره تئاتر منطقه ای کودک و نوجوان در دزفول آغاز شد


به گزارش خبرنگار ما دبیر اجرایی این جشنواره صبح امروز یکشنبه در حاشیه آغاز این جشنواره ، در گفت و گو باخبرنگار ما اظهار کرد: پس از اعلام فراخوان دهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان به میزبانی دزفول ، ۵۱ نمایش به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

عبدالمحمدنعناکارافزود: که هیئت داوران بازبینی از بین این ۵۱ نمایش رسیده به دبیرخانه ۸ اثر را برای شرکت در جشنواره انتخاب کردند.

وی عنوان کرد: نمایش کدوقلقله زن از اصفهان ، نمایش یکی باید بخونه تا هیچکی خواب نمونه از شهرکرد،نمایش سنجاب و یوز ایرانی از اهواز، نمایش قصه زمین ازایذه ، نمایش دست ها بالا ازبهبهان، نمایش شهرزنبورها ازخرمشهر، نمایش ازدست این زمینی ها از دزفول و نمایش نمکی و دیو الکی  از همدان آثار راه یافته به جشنواره هستند.

دبیر اجرایی دهمین جشنواره منطقه ای کودک و نوجوان دزفول یادآورشد : جشنواره کودک پس از ۵ سال وقفه از سال گذشته مجددا آغاز شده ضمن اینکه این اولین بار است که جشنواره کودک به صورت منطقه ای برگزار می شود چرا که تاپیش ازاین این جشنواره به صورت استانی و شهرستانی برگزار می شد.

این جشنواره از صبح امروز پنجم اسفند ماه طی آیینی در مجتمع فرهنگی و سینمایی دزفول آغاز شد و تا هشتم اسفندماه با حضور گروه های نمایش از ۸ استان کشور در دزفول ادامه دارد.