پوریا فولادی دستیار جوان مدیر عامل منطقه ویژه پارس:

فعالترین فرد منطقه عملیاتی در شورای جهانى نفت انتخاب شد

خورنا|باقر گل فر:پوریا فولادى، دستیار جوان مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادى انرژى پارس برای دومین بار پیاپى در سال ٢٠١٧ به عنوان فعالترین فرد عملیاتی منطقه در کمیته جوانان صنعت نفت ایران در شورای جهانى نفت انتخاب شد. وی قبلا در سال ٢٠١۶ به این مهم نیز دست یافته بود.

بنابه گزارش خبرنگار خورنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس ، پوریا فولادی دستیار جوان مدیرعامل منطقه ویژه پارس در حاشیه این نشست گفت:به فرمایش مقام معظم رهبرى؛ جوانان موتور یک جامعه هستند و این فرمایش حضرت آقا، مسئولیت دولتمردان را در قبال قشر جوان بیشتر میکند.
وی ادامه داد: در سال ٢٠١٧ کمیته جوانان تلاش مضاعفی داشت در خصوص شناسایى فناوری ها و لایسنس هاى مورد نیاز صنعت که نیازمند بومی سازى و اخذ آنها بود و با شرکت های بزرگ نفتى دنیا وارد مذاکره شدند و راه کارهایى تدوین نمودند که جا دارد بابت بوجود امدن این فضای گفتمان و تبادل اطلاعات با کشورهای توسعه یافته از ریاست محترم جمهور و وزیر محترم خارجه که تحت منویات مقام معظم رهبری توافق نامه برجام را اجرایی کردند، تشکر نماییم.
دستیار جوان مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس با بیان اینکه پارس جنوبى یک میوه تمام انقلابى است، گفت:به دنبال پوشاندن جامه ى عمل به برنامه هاى کلی وزارت نفت در خصوص کمیته جوانان هستیم و با حمایت یوسفی مدیرعامل محترم سازمان، دفتر کمیته جوانان در پارس جنوبى راه اندازى کردیم و پس از یک سال عضو گیری و شناسایى فرصت هاى سرمایه گذارى، اکنون در تلاشیم زمینه هاى سرمایه گذارى را به سهم خود در بازار نفت با دنیا به اشتراک بگذاریم و امید وار باشیم با جذب سرمایه و توسعه ى صنایع پایین دست، رونق اقتصادى داشته باشیم و از طرف دیگر  بطور مستقیم و غیر مستقیم ایجاد فرصت هاى شغلی کرده باشیم که این نیز توصیه مقام معظم رهبرى مى باشد.
وی تاکید کرد:در خصوص ارتباط بین صنعت و دانشگاه، برنامه هایى رو تدوین کردیم به اتفاق  راه نشین دبیر محترم کمیته جوانان و بر این باوریم که این رابطه باید بیش از پیش برقرار گردد و در نظر داریم کارگاه هاى علمى و تخصصى دانشجویان مرتبط با صنعت  را در ماه و سال آتى فراهم نماییم و معتقدیم دستاوردهاى خوبی خواهیم داشت.
فولادی با بیان اینکه رویکرد ما به سازمان هاى مردم نهاد یک نگاه همکارانه و معتمدانه است گفت:آنها را بازوى توانمند علمى میدانیم و بنا بر حمایت بیش از پیش  سازمان های مرتبط مردم نهادفعال  داریم و از طرفى آنان را در اجراى برنامه ها همراهى خواهیم کرد.

وی در پاین ابراز امیدواری کرد :شرکت های فعال در حوزه نفت و گاز، بیش از پیش جوانان را باور کنند، آنان را در مراکز تصمیم گیری شریک کنند، بعد از ایجاد حس مسئولیت پذیرى، حس تعلق خاطر در بین جوانان، آنها را بدون در نظر گرفتن نوع قرارداد استخدامى و بر اساس ظرفیت فردى و سازمانى عهده دار مسئولیت کنند و از این راه طرح مدیر پرورى را دنبال کردن باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *