مجتمع آبرسانی شهرک دوکوهه تکمیل می‌شود

خورنا- پیمان جهانگیری اظهار داشت: امسال طرح‌های عمرانی گسترده‌ای در حوزه آب رسانی و تأمین نیازهای شهروندان طراحی و به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به این که یکی از این خدمات، اجرای طرح جامع آب رسانی به شهرستان اندیمشک بوده که با بهره برداری از آن در فاز اول، بیش از ۳۹ میلیون متر مکعب آب در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

فرماندار شهرستان اندیمشک اعتبارات فاز اول اجرای طرح جامع آب رسانی اندیمشک را ۱۵۰ میلیارد ریال دانست و عنوان کرد: با بهره برداری کامل از طرح جامع آب رسانی اندیمشک، بیش از ۲۵۰ هزار نفر از جمعیت شهرستان و ۲۰۰ روستای شهرستان از خدمات آن برخوردار می‌شوند.

مجتمع آبرسانی شهرک دوکوهه تکمیل می‌شود

وی گفت: بیش از این نیز، احداث مجتمع آب رسانی شهرک دوکوهه شهرستان اندیمشک نیز مورد توجه قرار گرفت و فاز اول این طرح نیز با اعتباری بالغ بر ۳۶میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

جهانگیری با اشاره به این که تکمیل طرح مجتمع آب رسانی شهرک دوکوهه شهرستان اندیمشک نیز هدف گذاری شده و پیگیری‌های گسترده‌ای به جهت تکمیل و بهره برداری از آن به اجرا رسیده است، بیان کرد: فاز اول طرح مجتمع آبرسانی شهرک دوکوهه شهرستان اندیمشک با مساحتی بالغ بر سه هزار متر افتتاح شده است.

وی افزود: هم چنین با بهره برداری از این طرح یک باب مخزن بتنی با ظرفیت ذخیره آب به میزان هزار و ۵۰۰ متر مکعب و ساختمان ایستگاه پمپاژ این طرح که مجهز به چهار دستگاه الکتروپمپ افقی و تابلو برق‌های مورد نیاز طرح مجتمع آب رسانی شهرک دوکوهه شهرستان اندیمشک بوده به بهره برداری رسیده است.

فرماندار اندیمشک ادامه داد: هم چنین برای اجرای این طرح، یک حلقه چاه عمیق حفر و عملیات محوطه سازی و احداث و نصب سایر تجهیزات نیز پس از اختصاص اعتبارات و در کم‌ترین زمان ممکن به اجرا رسیده است.

وی گفت: بیش از این نیز یک دستگاه دیزل ژنراتور در محل طرح مجتمع آبرسانی شهرک دوکوهه شهرستان اندیمشک نصب و ساختمان کلر زنی نیز در محل آن احداث گردید تا نیازهای فنی و عمرانی آن در فاز اول اجرای طرح به صورت کامل تأمین شود.

جهانگیری با بیان این که امسال و به مناسبت دهه مبارک فجر بیش از ۲۵۰ ویژه برنامه فرهنگی در شهرستان اندیمشک طراحی و به اجرا رسیده است، عنوان کرد: توجه به توسعه شهرستان و تأمین نیازهای شهروندان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دستگاه‌های اجرایی اندیمشک است.

وی افزود: تا پایان امسال طرح‌های گسترده عمرانی در این شهرستان با پیگیری مسئولان محلی و استانی و نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/