دیدار آیت الله فرحانی با خانواده شهید مرادی مطلق

خورنا- ظهر امروز آیت ا…فرحانی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با حضور در شهرستان اندیمشک خانواده شهید شجاع مرادی مطلق دیدار کردند.

میثم مرادی مشاور محیط زیست فرماندار شهرستان اندیمشک ضمن تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) و ابراز تاسف و همدردی با خانواده درگذشتگان سانحه هوایی یاسوج، خواستار توجه بیشتر مسئولین و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به احقاق حقوق مردم شریف خوزستان در تمامی‌ زمینه‌ها شد.

وی پیگیری جدی بحران ریزگردها و پرداخت حقابه خوزستان از طرف مسئولین و مجلس شورای اسلامی شد را ضروری دانست و گفت: اختصاص بودجه ۱۵۰میلیون دلاری برای رفع بحران ریزگردها تنها راهکار حل معظل ریزگردها نیست، بلکه باید تخصیص حقابه خوزستان در اولویت قرار گیرد و در مراحل بعدی رفع این بحران، سایر راهکارهای پیشنهادی را نیز در نظر داشت.
این فعال محیط زیست جهت مقابله با این مشکل، پیشنهاد نشست‌ دوره‌ای نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی با مقام معظم رهبری و همچنین دولت محترم را ارائه کرد.

آیت الله فرحانی نیز در این دیدار ابراز داشتند که تمام تلاش‌ها و پیگیری‌های لازم در جهت دفاع از حق مردم خوزستان را به همراهی سایر مسئولین صورت خواهند داد همچنین به این نکته اشاره کردند که مسئله ریزگردها و تخصیص حقابه خوزستان به شورای عالی امنیت ملی ارجاع داده شده است تا انشاالله بتوانیم از حق مردم خوزستان دفاع کنیم.

در پایان این نشست، ایشان به اتفاق جمعی از شهروندان دوستدار محیط زیست اندیمشک و مسئولین جهت امر نیکوی درختکاری و افتتاح بوستان کوهنورد در آن محل حضور یافتند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *