طرح جامع آبرسانی اندیمشک تکمیل می‌شود

خورنا_ پیمان جهانگیری اظهار داشت: امسال و با توجه به نیازهای شهرستان اندیمشک، خدمات گسترده‌ای به شهروندان ارائه وطرح‌های گسترده‌ای در این شهرستان کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: یکی از این خدمات، طرح جامع آبرسانی به شهرستان اندیمشک بوده که پیش‌بینی می‌شود با بهره‌برداری کامل از این طرح، ۲۵۰ هزار نفر از خدمات طرح جامع آب رسانی اندیمشک برخوردار و گامی مؤثر در جهت تأمین رضایت شهروندان برداشته شود.

فرماندار اندیمشک عنوان کرد: طرح جامع آب رسانی شهرستان اندیمشک، افق سال ۱۴۲۵ را در نظر گرفته است و با بهره‌برداری کامل از آن، بیش از ۳۹ میلیون متر مکعب آب به صورت سالیانه در اختیار شهروندان و بخش‌های مختلف شهری و روستایی اندیمشک، قرار می‌گیرد.

وی گفت: فاز اول این طرح با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است و با پیگیری مسئولان استانی و نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، عملیات اجرایی فازهای بعدی آن در کم‌ترین زمان ممکن آغاز و به بهره‌برداری می‌رسد.

جهانگیری بیان کرد: با بهره‌برداری کامل طرح جامع آب رسانی شهرستان اندیمشک، نیاز آب شهرهای حسینیه، چم گلک، آزادی، بیدروبه، اندیمشک از خدمات این حوزه به صورت کامل تأمین و بیش از ۲۰۰ روستای این شهرستان از خدمات پیش بینی و اجرا شده در این حوزه، برخوردار می‌شوند.

وی افزود: در دهه فجر امسال دو مخزن بیست هزار متر مکعبی برای اجرای طرح جامع آبرسانی شهرستان اندیمشک توسط سازمان آب و برق خوزستان به بهره برداری رسیده و پیش بینی می‌شود به زودی بخش‌های دیگر این طرح عمرانی نیز تکمیل گردند.

فرماندار اندیمشک ادامه داد: طرح جامع آبرسانی اندیمشک با استفاده از روش تلفیق آب زیرزمینی و آب سطحی رودخانه دز اجرا و هدف از اجرای آن، تأمین نیازهای شهروندان و گسترش شاخص‌های توسعه پایدار اندیمشک است.

انتهای پیام/ح