برگزاری یازدهمین دوره مسابقات عملیاتی-ورزشی آتش نشانان بنادر کشور به میزبانی بندرامام خمینی(ره)

خورنا|باقر گل فر:یازدهمین دوره مسابقات عملیاتی-ورزشی آتش نشانان بنادرکشور به میزبانی منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) طی ۲۸ و ۲۹ بهمن ماه سال جاری با شرکت یازده تیم از بنادر سراسر کشور برگزار می شود.

 ایرج مدیری ضمن اعلام این خبر افزود: یازدهمین دوره مسابقات عملیاتی-ورزشی آتش نشانان بنادر کشور تحت عنوان «جام دریانوردان» با حضور یازده تیم از آتش نشانان ورزشکار بنادر سراسر کشور در بندرامام خمینی(ره) به مدت دو روز برگزار و طی آن آتش نشانان ورزشکار توانایی ها و شایستگی های خود را در معرض قضاوت قرار می دهند.

معاون بندری و امور اقتصادی با اشاره به حضور بیش از صد تن از مربیان و آتش نشانان ورزشکار در قالب تیم های عملیاتی و ورزشی، ارتقاء توان و آمادگی عملیاتی و جسمانی، ایجاد نشاط بین آتش نشانان و تعامل بین آنها برای تبادل تجربیات عملیاتی و مقابله با حریق و خطرات را از اهم اهداف برگزاری این مسابقات برشمرد.

مدیری در تشریح آیتم های این دوره از مسابقات بیان داشت: آتش نشانان ورزشکار در دو آیتم  دو امدادی ۱۰۰ متر همراه با حمل مصدوم (وزنه ۵۰ کیلوگرمی) و آبرسانی در سطح به رقابت خواهند پرداخت.

وی در ادامه بیان داشت: تهیه امکانات و تجهیزات برای برگزاری هر چه شایسته مسابقات با استاندارد مطلوب، آماده سازی امکانات رفاهی و خدماتی از اهم اقداماتی است که به منظور استقبال از آتش نشانان ورزشکار با همکاری  واحد ها و ادارات مختلف اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان  صورت پذیرفته است.

برگزاری یازدهمین دوره مسابقات عملیاتی ورزشی آتش نشانان بنادر کشور به میزبانی بندرامام خمینی ره

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *