آئین بزرگداشت شهید مهدی نظری در اهواز برگزار می‌شود

خورنا- با حضور جمعی از جوانان خوزستانی آئین بزرگداشت رزمنده دلیر شهید مهدی نظری از شهدای جاویدالاثر مدافع حرم خوزستان در اهواز برگزار می‌شود.

این برنامه معنوی در آستانه ایام فاطمیه دوم و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) روز پنج‌شنبه ۲۶ بهمن ماه امسال از ساعت ۲۱ آغاز می‌شود و مردم شهرهای مختلف خوزستان یاد و خاطره این شهید جاویدالاثر مدافع حرم را گرامی می‌دارند.

آئین بزرگداشت رزمنده دلیر شهید جاویدالاثر مهدی نظری با حضور اقشار مختلف مردم، رزمندگان اسلام، فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی و خانواده‌های شهدا در حسینیه متوسلین به آل یاسین اهواز واقع در صد دستگاه کوی شهید باهنر، منازل کربن، انتهای خیابان سپاه غربی خیابان فجر یک برگزار می‌شود.

در این برنامه که از سوی هیئت بسیجیان گمنام اهواز برگزار می‌شود حجت‌الاسلام سید نادر شبیبی از روحانیون خوزستانی به ایراد سخن می‌پردازد.

همچنین در آئین بزرگداشت رزمنده دلیر شهید مهدی نظری از شهدای جاویدالاثر مدافع حرم استان خوزستان مـهـدی منجزی و مـهـدی بشیری نیز مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی می‌کنند.

شهید جاویدالاثر مهدی نظری متولد ۱۳۶۲ از رزمندگان لشکر عملیاتی هفت ولیعصر(عج) سپاه خوزستان است که به عنوان پنجمین شهید مدافع حرم از اندیمشک به کاروان شهدا پیوست و پیکر پاکش هنوز به میهن بازنگشته است.

انتهای پیام/