شیخ عشیره آل‌تمیم در بندر ماهشهر:

حضور عشایر در راهپیمایی ۲۲ بهمن مثال‌زدنی خواهد بود/ عشایر خوزستان بارها وفاداری خود را به‌نظام ثابت کرده‌اند

شیخ عشیره آل‌تمیم در بندر ماهشهر بابیان اینکه حضور عشایر در راهپیمایی 22 بهمن مثال‌زدنی خواهد بود، گفت: عشایر خوزستان بارها وفاداری خود به‌نظام را ثابت کرده‌اند.

شیخ صالح قیم «آل‌تمیم» در بندر ماهشهر، اظهار کرد: عشایر خوزستان بارها و در عرصه‌های مختلف از انقلاب اسلامی گرفته تا جنگ تحمیلی و دیگر اتفاقات کوچک و بزرگ کشور وفاداری و عشق خود به‌نظام را به اثبات رسانده‌اند.

وی با اشاره به پیوند ناگسستنی عشایر و انقلاب، افزود: عشق و علاقه عشایر به انقلاب و رهبر معظم انقلاب بسیار عمیق و ناگسستنی است و این موضوع ریشه در غیرت اسلامی آن‌ها دارد و دشمنان نیز به‌خوبی به این موضوع واقف شده و از آن اطلاع کامل دارند.

شیخ عشیره آل‌تمیم در بندر ماهشهر عنوان کرد: در راهپیمایی فردا نیز عشایر غیور خوزستان و به‌ویژه بندر ماهشهر حضوری گسترده و یکپارچه خواهند داشت و دست در دست یکدیگر حماسه‌ای ماندگار و تاریخی را رقم خواهند زد.

قیم «آل‌تمیم» گفت: عرب و عجم، لر و بختیاری و همه اقوام فارغ از قومیت خود دست در دست هم و با مشتانی آهنین و گره‌خورده فردا در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت خواهند کرد و با سردادن شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» پیکر سست استکبار را به لرزه درخواهند آورد.

وی اظهار کرد: فردا حضور یکپارچه و پرشکوه عشایر در راهپیمایی ۲۲ بهمن همچون خاری به چشم استکبار و دشمنان نظام فرو خواهد رفت و بار دیگر به آن‌ها ثابت می‌کند که دسیسه‌ها و توطئه‌های مکرر و تمام ناشدنی‌شان هیچ اثری بر میزان عشق و ارادت عشایر به انقلاب و نظام نخواهد داشت.

شیخ عشیره آل‌تمیم در بندر ماهشهر افزود: عشایر برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن هیچ نیازی به دعوت ندارند و بدون شک با دل‌وجان در این مراسم پرشکوه حضوری گسترده و فعال خواهند داشت چراکه غیرت و تعصب آن‌ها اجازه نخواهد داد نظام را در این عرصه تنها بگذارند.

منبع

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *