اجرای طرح اشتغال خانگی در هندیجان

خورنا : بهروز فرج‌الهی اظهار داشت: به‌زودی طرح اشتغال خانگی توسط اداره کار و اموراجتماعی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، بنیاد شهید و امور ایثارگران، جهاد کشاورزی و بهزیستی اجرا خواهد شد.
به گزارش خورنا و به نقل از فارس، وی افزود: با اجرا شدن این طرح مشکل افراد زیرپوشش کمیته امداد، بهزیستی و دیگر افرادی که به دنبال جویای کار هستند حل می‌شود.
فرماندار هندیجان همچنین از کمیته امداد امام خمینی(ره) هندیجان خواست تا با پیگیری، جذب اعتبارات سال گذشته را پیگیری کند.
وی ادامه داد: در این راستا ۵۶ طرح اشتغال‌زایی با پرداخت تسهیلات در حال فعالیت بوده و انتظار می‌رود تا پایان سال ۹۰ این طرح‌ها به دو برابر افزایش یابد.
فرج‌الهی بیان کرد: با توجه به وجود دو اسکله مهم تجاری و صیادی در هندیجان می توانیم در توسعه میزان اشتغالزایی منطقه زمینه و بسترهای بسزایی را فراهم کنیم.
وی اضافه کرد: باید با جذب سرمایه‌گذار، وسعت‌بخشی اقتصاد منطقه را بیش از پیش رقم زد.
فرماندار هندیجان یادآور شد: این طرح به‌مراتب موجب رفع محرومیت در شهرستان می‌شود.
وی با اشاره به اینکه توجه دولت به افراد کم‌درآمد بسیار ویژه است، گفت: با جذب اعتبارات بیشتر به‌واسطه فراهم کردن بستر سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در منطقه می‌توان شاهد رشد و ارتقای سطح رفاهی زندگی شهروندان باشیم.
فرج‌الهی در پایان با بیان اینکه می‌توان به‌زودی هندیجان را به یک قطب مهم در کشور و استان خوزستان تبدیل کرد اظهار داشت: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد پیشرفت و رفع مشکلات موجود در شهرستان باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *