جشنواره شاد و مهیج بابادکها در شهرستان بندرماهشهر برگزار شد

با تلاش و همت انجمن دوستداران کودک و خانواده سالم و مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهرستان بندرماهشهر جشنواره بادبادکها در پارک خورسیف این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خورنا صبح روز گذشته (جمعه)پارک خور سیف، میزبان کودکانی بود که با دستانی کوچک و دلهایی سرشار از مهربانی کودکانه، بادبادکهای رنگارنگ خود را به پرواز درآوردند و آسمان این پارک را جلوه ای دگرگونه بخشیدند.

این برنامه که با استقبال چشمگیر شهروندان، دانش آموزان و کودکان، خصوصا کودکان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی از حاشیه های شهر همراه بود گوشه ای از تلاش و همت انجمن دوستداران کودک و خانواده سالم بندرماهشهر بود که با همکاری شهرداری و شورای اسلامی این شهرستان صبح روز گذشته (جمعه) در فضایی دلنشین و هوایی مطبوع و به یادماندنی برگزار گردید.

اوج گرفتن بادبادکها همراه شد با غریو شادی و فریاد بچه ها و نشستن گل لبخند بر لبان کوچکشان، درست همان چیزی که هدف برگزارکنندگان این جشنواره بود.

در پایان در حضور اعضاء و رئیس شورای شهر، توسط انجمن دوستداران کودک و خانواده سالم شهرستان بندرماهشهر هدایایی به تمامی کودکان شرکت کننده در جشنواره اهدا شد.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *