افتتاح چندین طرح عمرانی، بهداشتی و اشتغال زا در تشان

قطار تشان روی ریل توسعه

خورنا | پدرام کسایی: صبح امروز و در راستای ده مبارک فجر، با حضور امام جمعه، فرماندار ، نماینده و جمعی از مسئولین ادارات و سازمان های شهرستان بهبهان افتتاح چندین طرح عمرانی و بهداشتی و اشتغال زا در بخش تشان انجام شد.

افتتاح و بهره برداری از فیبر نوری و نسل سه و چهار موبایل مرکز مخابرات شهر تشان و هم چنین مرکز جامع سلامت شهری تشان در زمینی به وسعت ۵۴۷ مترمربع زیربنا و اعتبار حدود یک میلیارد تومان از جمله مهمترین طرح های افتتاح شده در روز پنجشنبه ۱۹ بهمن ۹۶ بود.

هم چنین افتتاح آسفالت روستای حیات آباد مجیدی و کارخانه بسته بندی خرمایی تقوائی فر و مرغداری ۲۵ هزار قطعه ای سنایی در همین روستا از جمله برنامه های انجام شده بود که طی مراسمی در مسجد صاحب الزمان(عج) این روستا انجام شد. جشن روستای پاک و عاری از دخانیات نیز به همت مردم روستا انجام شد که طی آن مردم قلیانها را شکستند و پاکت های سیگار را آتش زدند.

اسحاق نجفیان، بخشدار تشان در حاشیه برگزاری مراسم، در گفتگو با خبرنگار خورنا با تبریک دهه فجر گفت: امروز در بخش تشان، ۲۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۶ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید که این پروژه ها شامل نصب و راه اندازی نسل ۳ و ۴ موبایل، سیستم پر ظرفیت انتقال فیبر نوری به طول یک کیلومتر که با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال بود. پروژه بعدی نیز مرکز جامع سلامت شهری و روستائی تشان و خانه بهداشت روستاهای آبلش، سرجوشر و آب امیری بود که اعتبار هزینه شده برای این پروژه ها بالغ بر یک میلیارد و دویست میلیون تومان بود.
بخشدار تشان در خصوص برنامه های در دست اقدام جهت توسعه و پیشرفت تشان گفت: تکمیل آسفالت معابر و راه های روستائی، حل مشکل آب شرب و کشاورزی و تکمیل و توسعه مراکز درمانی از جمله برنامه های در دست اقدام جهت پیشرفت و توسعه بخش تشان می باشد.
نجفیان در پایان گفت: پیشرفت های حاصل شده جهت تویعه و آبادانی تشان در سایه همدلی و همراهی شهروندان عزیز و مسئولان حاصل شده و امیدواریم در سایه این همدلی بتوانیم موجبات توسعه هرچه بیشتر بخش تشان جهت رضایت بیشتر مردم فراهم آوریم.

خداداد آرامی، دهیار این روستا نیز در گفتگو با خبرنگار خورنا ضمن تشکر از مسئولین و تبریک ایام الله فجر انقلاب گفت: زیر سازی آسفالت معابر این روستا به متراژ ۱۴۵۰۰۰ متر و با اعتباری در حدود۸۴۰ میلیون ریال انجام شد و هم چنینی جوی و جدول آن به متراژ ۸۴۰ متر با اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیون ریال و آسفالت راه روستایی به میزان ۱/۷ کیلومتر انجام شد که اعتبار آن ۲ میلیارد ریال بود. آسفالت روستای حیات آباد مجیدی با همت فرماندار خوب بهبهان آقای مظفری و بخشدار محبوب و مردمی تشان، آقای نجفیان انجام شد و اگر وجود این بزرگواران نبود شاید نمی توانستیم به این زودی شاهد آسفالت معابر این روستا باشیم.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *