برگزاری جلسه هم اندیشی شوراهای اسلامی و دهیاران بخش مرکزی رامهرمز

به گزارش خبرنگارخورنا در جلسه هم اندیشی شوراهای اسلامی و دهیاران بخش مرکزی رامهرمز، بخشدار مرکزی رامهرمز در رابطه با ایام دهه فجر و فاطمیه مطالبی ایراد کرد و ضمن تاکید به مدیران شهرستان خواستار رسیدگی بیشتر به روستاها و خدمت به مردم شد.

شوراها و دهیاران وحدت داشته باشند

عبدالامیر باغستانی ادامه داد: شوراهای اسلامی و دهیاران از هر گونه تفرقه و حاشیه ها دوری کنند و نسبت به ارائه خدمات به مردم روستاها از هیچ کوششی دریغ نکنند و باید بدانیم که مردم ولی نعمتان ما هستند.

بخشدار مرکزی رامهرمز تصریح کرد: خدمات همه شما قابل احترام است و خدمات درست مایه مباهات است و وظیفه داریم که خدمات دولت محترم را به صورت برجسته بیان کنیم.

وی افزود: در راستای تقویت نظام، وحدت و همبستگی و ارائه خدمات ارزنده به مردم از هیچ کوششی دریغ نکنیم و با عزم ملی و جهادی در راستای منویات مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید گام برداریم.

باغستانی همچنین گفت: دشمنان قسم خورده نظام در کمین نشسته اند که در صورت بروز کوچکترین مشکل یا کمبود خدمات را زیر سئوال ببرند.

پاسدار خون شهدا باشیم

بخشدار مرکزی رامهرمز در پایان گفت: پاسدار خون شهدا باشیم و همت کنیم با تمام وجود در راستای حل مشکلات گام برداریم و همه باید در مسیر ولایت حرکت کنیم.

به گزارش خورنا در این جلسه که در مسجد روستای دهیور برگزار شد همه دهیاران و اعضای شورای اسلامی بخش مرکزی حضور داشتند و مقرر شد ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر و حضور فعال در مراسم این دهه، نسبت به پیگیری مشکلات روستاهای خود اقدام کنند و تا پایان بهمن ماه سال جاری نسبت به تهیه تصویب بودجه سال ۹۷ روستای خود اقدام کنند. همچنین در این جلسه تاکید شد با اطلاع رسانی و دیدار چهره به چهره با مردم در خصوص عدم تیراندازی در مراسم ها اقدام فوری کنند. در این جلسه مقرر شد نسبت به هدایت افراد جویای کار برای ایجاد کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای به اداره فنی و حرفه ای شهرستان برای مهارت افزایی و تسهیلات اشتغال زایی اقدام کنند.