ورزشگاه تختی آبادان رنگ و بوی فرهنگی می‌گیرد

خورنا : عباس سورانی اظهار داشت: برنامه‌های گسترده‌ای برای ایجاد فضای ارزشی در ورزشگاه تختی آبادان داریم.
به گزارش خورنا و به نقل از فارس، وی اضافه کرد: تمثال مبارک امام راحل و مقام معظم رهبری را در ورزشگاه تختی نصب کرده و در حال رایزنی با سپاه آبادان هستیم تا اجازه نهایی را برای پرده‌برداری از آنها دریافت کنیم.
مسئول کمیته فرهنگی باشگاه صنعت نفت آبادان در همین خصوص افزود: اگر مشکل خاصی پیش نیاید با برگزاری مراسمی همزمان با هفته دفاع مقدس از این تمثال مبارک پرده‌برداری می‌کنیم.
وی از برنامه‌های آتی کمیته فرهنگی باشگاه صنعت نفت آبادان گفت و خاطرنشان کرد: نصب تصاویر شهدای ورزشکار، پیشکسوتان صنعت نفت و پیشکوستان درگذشته هواداران فوتبال آبادان از برنامه‌های بعدی کمیته فرهنگی باشگاه صنعت نفت بوده که در حال فراهم کردن مقدمات نصب آنها هستیم.
سورانی تصریح کرد: به جرات می‌گویم که تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تنها تیم لیگ برتری کشور است که دو بازیکن شهید را در ترکیب خود دیده و از این بابت متمایز از دیگر تیم‌های فوتبالی ایران است.
وی اضافه کرد: طرح تکریم تماشاگر آبادانی از دیگر برنامه‌های کمیته فرهنگی بوده که با کمک هواداران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و به منظور ایجاد فرهنگ صحیح هواداری فوتبال در این شهرستان در آینده نزدیک آن را اجرا می‌کنیم.
وی در پایان افزود: امیدوار هستیم که با نهایی کردن این اقدامات شاهد آن باشیم که فضای فرهنگی‌تری در ورزشگاه تختی آبادان ایجاد شود.