یادواره “فاتحان نبل و الزهرا” برگزار می‌شود

خورنا- با حضور پرشور مردم مؤمن و انقلابی مردم شهرستان یک هزار شهید اندیمشک و با هدف گرامی داشت شهدای مدافع حرم، یادواره فاتحان نبل و الزهرا برگزار می‌شود.

این یادوراه توسط ستاد گرامی داشت شهدای مدافع حرم شهرستان اندیمشک برگزار و یاد و خاطرات رزمندگان رشید جبهه‌های نبل و الزهرا گرامی داشته و حماسه‌های این دلاور مردان جبهه مقاومت تبیین می‌‌شود.

یادواره فاتحان نبل و الزهرا چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه و از ساعت ۲۰ در حسینیه ثارالله شهرستان اندیمشک برگزار در آن سردار پورجوادی از فرماندهان جبهه مقاومت و بیداری به سخنرانی و تبیین راه شهدای جبهه مقاومت می‌پردازد.

هم چنین در این یادواره احمد خلفزاده از ذاکران اهل‌بیت(ع) به مرثیه‌سرایی می‌پردازد و مردم شهرهای مختلف استان خوزستان در این آئین باشکوه یاد و خاطر فرزندان خود را گرامی می‌دارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم یادواره فاتحان نبل و الزهرا با هدف گرامی داشت شهدای آزادی‌سازی شهرهای نبل و الزهرا برگزار و در آن یاد و خاطر رزمندگان این جبهه که نقشی مهم و مؤثر در شکست گروه‌های تکفیری و تروریستی حاضر در کشورهای مسلمانان منطقه خاورمیانه دارد گرامی داشته می‌شود.

بسیجی شهید حبیب رحیمی منش، سردار جاویدالاثر حسین سعادتخواه، سردار شهید علی محمد قربانی، سردار شهید احمد مجدی‌نسب، بسیجی شهید احمدحاجیوند الیاسی، بسیجی شهید علی رضا حاجیوند الیاسی، سردار شهید رضا رستمی مقدم، سردار شهید جان محمد علی پور، روحانی شهید حجت الاسلام والمسلمین محمد کیهانی و شهید والامقام مهدی نظری از جمله شهدای جاودان و فاتحان نبل و الزهرا هستند.

انتهای پیام/