انتصاب در امور ورزش شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان

میثاق حاجتی| خورنا: با صدور حکمی از سوی مدیرمنابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، سرپرست جدید امور ورزش این شرکت منصوب شد .

مهران نصیریان دوست در این حکم روح الله بهمنی را بعنوان سرپرست امور ورزش منصوب و از زحمات رضا احمدپور خانی در مدت تصدی این سمت تقدیر و تشکر نمود .

بهمنی کارشناس ارشد مدیریت دولتی با ۳۹ سال سن ، مدت ۱۶ است که در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان خدمت می کند و پیش از این در بخش های مختلف این شرکت از قبیل اداره بهره برداری و اداره بهبود روابط کار خدمت نموده است .

وی که خود از جمله ورزشکاران و فوتبالیست های با اخلاق این شهر است فوتبال را از رده ی سنی پایه شروع کرده و در تمامی رده های سنی حضور داشته است . وی همچنین در کادر مدیریتی و فنی تیم های فوتبال نفت با سمت هایی همچون مربی ، سرپرست و مدیرفنی تیم های پایه خدمت نموده است .

شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان یکی از شرکت های پیشرو در سطح استان خوزستان و حتی کشور است که به مقوله ورزش و  جذب و پرورش نوجوانان و جوانان به سمت ورزش توجه ویژه ای دارد به گونه ایکه هم اینک بیش از ۶۲۰۰ نفر که بیش از ۵۰ درصد آنرا عموم شهروندان تشکیل می دهند در پوشش تیم های ورزشی این شرکت حضور و فعالیت دارند .