بازدید مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان و فرماندار از شهرک صنعتی امیدیه

اسداله ترحم / خورنا – مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان از واحد تولید کننده لوله های پلی اتیلن مستقر در شهرک صنعتی امیدیه و فضای عمومی این شهرک بازدید کرد و به گفت و گو با صنعتگران مستقر در آن پرداخت.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی خوزستان؛ “ اخلاق محمدیان “ در حاشیه این بازدید که با همراهی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان، فرماندار امیدیه و سایر مدیران انجام شد، اظهار کرد: این واحد تولیدی با سرمایه گذاری حدودا‌‌‌ ۲۰ میلیارد ریالی و ایجاد اشتغال مستقیم برای ۸ نفر به مدت ۶ سال است که در حال انجام فعالیت تولیدی در شهرک صنعتی امیدیه است.

وی افزود: در سال جاری ۲ واحد در شهرک صنعتی امیدیه به بهره برداری رسیده است که این واحدها با کاربری فلزی و غیر فلزی برای ۲۸ نفر ایجاد اشتغال کرده اند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان یادآور شد: پروژه عمرانی اصلاح خیابان ورودی و اصلی شهرک صنعتی امیدیه با اعتبار ۱۱ میلیارد ریال در مرحله برگزاری مناقصه است تا پس از انتخاب پیمانکار، عملیات اجرایی آن آغاز شود.

محمدیان از زمین ۳۰۰۰ هکتاری در نظر گرفته شده برای شهرک صنعتی تخصصی صنایع میان دستی و پایین دستی پتروشیمی در محدوده بین ماهشهر و امیدیه نیز بازدید بعمل آورد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *