درگفتگو با خورنا:

رئیس ستاد جوانان روحانی در خوزستان: صدای جوانان را بشنوید تا قبل از انکه دیر شود

قادر سبحانی|خورنا_چندین ماه است که داریم هشدار میدهیم که شرایط نگران کننده و خطرناک است ولی نه تنها گوش شنوایی وجود ندارد، بلکه در مواقعی متهم به سهم خواهی هم می شویم!

وضعیت بین جوانان و دانشجویان تحول خواه و اصلاح طلب و حامی دولت(با هر اندیشه و مرامی) بشدت خطرناک است.

تبلور این خطر بعد از اعتراضات اخیر خودش را نشان داده است که به صورت گسترده و هدفمند در فضای واقعی و مجازی با کلید واژه “براندازم” و “عبور از اصلاحات” دارد به منصه ظهور می رسد، فضا طوری شده است که خیلی از دوستان و حامیان سابق، در حال حاضر یا خود به این ورطه افتاده اند و یا ناامید و خانه نشین شده اند.

بارها گفتیم که صدای نسل جدید و جوان را بشنوید تا قبل از آنکه دیر شود، تا قبل از آنکه در ٩٨ و ١۴٠٠ خسران دنیا و آخرت نصیبمان شود.

بدنه فعال جوان و دانشجو باید آخرین قشری باشد که ناامید شود، متاسفانه بی مهری های صورت گرفته جوانان و دانشجویان را به سمت رخوت و ناامیدی و همچنین رادیکالیسم کشانده است به طوری که نتیجه آن از ٨۴ هم می تواند اسف بار تر شود.

اگر ٨۴ از اصلاح طلبان عبور کردند، الان شاید از جریان اصلاح طلبی عبور کنند.

بدنه پیر و فرتوت دولت توانایی برقراری ارتباط و رفع نگرانی ها و پاسخ گویی به مطالبات نسل جدید را ندارد، ویژگی های نسل جدید با جوانان دهه های قبل متفاوت است و برخی نسخه ها دیگر برای این نسل کارساز نیست.

وظیفه ما در کنار کار تشکیلاتی و جمعی مان هشدار به دولت مردان و بزرگان جریان اصلاح طلبی برای تجدید نظر در اعمال و روش خود است، هشدار می دهیم دست به کار شوید و صدای نسل جوان را بشنوید و از جوانان استفاده کنید تا قبل از آنکه دیر شود!