۳۰ پروژه اشتغال‌زایی در اندیمشک اجرا می‌شود

خورنا- فریدون حسنوند ظهر امروز در همایش نگاهی به آینده اظهار داشت: امروز برای توسعه اندیمشک اولویت با قانون و اجرای برنامه و اهداف از پیش تعیین شده است چرا که پیشرفت شهرستان با وحدت و همدلی امکان‌پذیر است.

وی با بیان این که امروز بیکاری و نبود فرصت‌های شغلی یکی از مهم‌ترین محرومیت شهرستان بوده و جوانان نیازمند توجه به گسترش خدمات شغلی و ایجاد زمینه اشتغال پایدار هستند افزود: ایجاد اشتغال و برطرف کردن مشکل جوانان در این حوزه نیازمند یک برنامه و حرکت جهادی است.

نماینده مردم اندیمشک با بیان این که بسیاری از خانواده‌ها با مشکل اشتغال جوانان خود روبه‌رو هستند، عنوان کرد: همدلی و توجه به ظرفیت‌های شهرستان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دستگاه‌های اجرایی اندیمشک به جهت ایجاد فرصت‌های شغلی و کاهش بیکاری است.

وی با اشاره به این که به‌زودی بیش از ۳۰ پروژه اشتغال‌زایی در شهرستان اندیمشک آغاز به‌کار می‌کند گفت: توجه به ایجاد شغل مناسب، اولویت شهرستان است و در این ارتباط پیگیری‌های و تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته است.

حسنوند با بیان این که دو برنامه ۵ و ۲۰ ساله برای توسعه شهرستان اندیمشک در زمینه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی برنامه‌ریزی می‌شود ادامه داد: برای توسعه اندیمشک یک چشم‌انداز تعریف و یک برنامه هدفمند طراحی شده است.

سیاست‌ورزی یک آفت مهم برای توسعه شهرستان است

وی با اشاره به این که با اجرای این برنامه‌ها و حرکت در مسیر قانون و توجه به ظرفیت‌ها شهرستان و نیازهای شهروندان، زمینه برای برطرف کردن محرومیت و آبادانی اندیمشک بیش از گذشته ایجاد می‌شود، افزود: با اجرای این برنامه‌ها، زمینه برای توسعه اندیمشک در شاخص‌های مختلف عمرانی فراهم می‌شود.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای سیاست‌ورزی را یک آفت مهم برای توسعه شهرستان دانست و بیان کرد: وحدت، مهم‌ترین نیاز یک جامعه برای آبادانی و پیشرفت است و وقتی شهروندان با مشکلات اقتصادی و اجتماعی روبه‌رو هستند باید از مسائل حزبی و سیاسی دوری کرد و تنها اولویت خود را برطرف کردن مشکلات مردم و منافع ملی و عمومی قرار داد.

وی با اشاره به این که برای پیشرفت یک جامعه همه اقشار اجتماعی و مسئولان آن باید وظیفه خود را بدانند، گفت: مسیر پیشرفت اندیمشک با وحدت و همدلی و حضور همه اقشار اجتماعی امکان‌پذیر است و در صورت توجه به این حوزه، فرصت و امکان توسعه شهرستان بیش از گذشته تسهیل و فراهم می‌شود.

بخش خصوصی برای حضور در شهرستان تشویق شود

حسنوند با اشاره به مشکلات کارکنان شهرداری اندیمشک عنوان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته، بیش از ۱۵ میلیارد ریال برای پرداخت حقوق کارکنان شهرداری اندیمشک اختصاص یافت، همچنین اجرای طرح‌های عمرانی مختلف در بخش‌های مختلف شهری پیش بینی و به‌زودی شاهد آغاز عملیات عمرانی آنها هستیم.

وی توجه به جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را یکی از مهم‌ترین فرصت‌های شهرستان به جهت توسعه دانست و افزود: مسئولان و تمام شهروندان باید برای توسعه شهرستان، فرصت و حضور سرمایه‌گذاران را ایجاد و با توجه به ظرفیت‌های موجود اندیمشک، امکان کار آفرینی و شکوفایی اقتصادی شهرستان را با تسهیل امکان سرمایه‌گذاری و ارائه راهکارهای مناسب فراهم کنند.

انتهای پیام/