عملیات گاز رسانی به ۴۰ روستای بخش الوار گرمسیری آغاز می‌شود

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: گاز رسانی به ۴۰ روستای بخش الوار گرمسیری با پیگیری‌های انجام شده در دستور کار قرار گرفته و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

فریدون حسنوند در همایش اندیمشک در مسیر توسعه، اظهار داشت: امروز بیش از هر زمانی نیازمند وحدت و توجه به بررسی و رفع نیازهای کشور در حوزه‌های مختلف عمرانی و اقتصادی هستیم.

وی با بیان این که باید تأمین رضایت شهروندان و توسعه کشور را به عنوان یک اولویت تعیین و از حرکت در مسیر کسب منافع حزبی و گروهی اجتناب کنیم، افزود: توجه به توسعه و عمران ایران اسلامی تنها با وحدت امکان پذیر است.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که ما باید امید را به شهروندان ارائه و شرایط گسترش نشاط اجتماعی را فراهم کنیم، گفت: ولایت مدار واقعی کسی است که سیاه نمایی نکند و ضمن بیان مطالبات و مشکلات، عرصه را برای توسعه ایران اسلامی با حفظ نشاط اجتماعی، فراهم کند.

وی شتاب حرکت اندیمشک در مسیر توسعه را یک ضرورت دانست و گفت: گازرسانی به ۴۰ روستای بخش الوار گرمسیری با پیگیری‌های انجام شده در دستور کار قرار گرفته و به زودی شاهد اجرای عملیات عمرانی آن به عنوان یک حق و مطالبه توسط مردم این منطقه، هم چنین طرح عمرانی گسترده‌ای برای اجرا در تمام شهرهای اندیمشک پیش‌بینی به زودی شاهد اجرا و افتتاح آن‌ها هستیم.

حسنوند فرصت خدمت رسانی به مردم و رسیدگی به مشکلات کشور را ضروری اعلام کرد و ادامه داد: ما باید برای توسعه پایدار اندیمشک با برنامه اقدام و بیش ازهر زمانی از این فرصت، برای کاهش محرومیت تمام بخش‌ها و مناطق شهرستان، استفاده کنیم.

وی با اشاره به این که برای تحول اقتصادی اندیمشک برنامه ریزی و تلاش‌های جدی شده است، گفت: بسیاری از طرح‌های مربوط به حوزه اشتغال اندیمشک پس از طی مراحل اداری و قانونی وارد فاز اجرایی شده و زمینه برای کار آفرینی و استفاده از ظرفیت جوانان شهرستان در حوزه تولید ملی و شکوفایی اقتصادی ایران اسلامی بیش از گذشته، فراهم می‌شود.

رئیس کمسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: امروز در سطح شهرستان اندیمشک از تمامی ظرفیت‌ها برای توسعه استفاده و بنیاد برکت در این حوزه نقشی مهم دارد و با اجرای طرح‌های مختلف عمرانی، زمینه عمران شهرستان را توسعه بخشیده است.

حسنوند با اشاره به پیگیری‌های کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در اجرای طرح‌های مربوط به حوزه انرژی، بیان کرد: کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از تمام ظرفیت و توان خود برای رسیدگی به مشکلات مردم و توسعه ایران اسلامی استفاده می‌کند.

انتهای پیام/