خیبر دزفول پذیرای شهدای گمنام می‌شود

خورنا- روستای خیبر بخش چغامیش شهرستان دزفول در شمال استان خوزستان، پذیرای شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس می‌شود و مردم دیار مقاومت با فرزندان خود، وداعی ماندگار می‌کنند.

امیر عیسی زاده با بیان این که تمام تمهیدات لازم به جهت برگزاری آئین‌های ویژهیاد بود و تشییع پیکر پاک و مطهر شهدای گمنام در شهرستان دزفول پیش بینی وفراهم شده است، افزود: به همین جهت، ویژه برنامه‌های مختلفی در دزفول و هم زمان با حضور شهدای گمنام به اجرا می‌رسد.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول ادامه داد: در این آئین‌های ویژه، علاوه بر پاسداشت شهدای هشت سال دفاع مقدس، زمینه انتقال و تبیین ارزش‌هایاسلامی و آشنایی اقشار مختلف اجتماعی به خصوص جوانان با راه و سیره عملی و اعتقادی شهدا بیش از گذشته فراهم می‌شود.

روستای خیبر از توابع بخش چغامیش بوده که این روستا در فاصله ۳۳ کیلومتری شهر دزفول در شمال استان خوزستان واقع است و مردم این سرزمین پر افتخار در تمامی عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی، همراه و پشتیبان ارزش‌های اسلامی و انقلابی کشور بوده‌اند.

بخش چغامیش دزفول با ۲۷ روستا بیش از ۳۵ هزار نفر جمعیت داشته و روستای خیبر با جمعیتی بالغ بر ۳ هزار نفر از روستاهای پر جمعیت این بخش شهرستان دزفول است.

مردم پر افتخار چغامیش در هشت سال دفاع مقدس و در حماسه مقاومت و دفاع از راه روح الله و امام خامنه‌ای، بیش از ۶۴ شهید والا مقام تقدیم انقلاب و ایران اسلامی کرده‌اند.

انتهای پیام/