ظهر امروز جلسه ساماندهی منطقه گردشگری رباط (حضرت سلیمان) برگزار شد

خورنا: ظهر امروز جلسه ساماندهی منطقه گردشگری رباط (حضرت سلیمان) با حضور در سالن جلسات فرمانداری باغملک با حضور معاونت فرماندار، مدیر اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان، انجمن های دوستدارن میراث فرهنگی شهرستان ، دهیاراین منطقه گردشگری و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شده است

جهانگیرپیروزاده مدیر اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان باغملک در این خصوص به خبرنگار خورنا گفت؛ در این جلسه مصوباتی ، در زمینه های مختلف ، زیست محیطی ، اقدامات دهیاری این دهکده گردشگری و این که برای ساماندهی این منطقه چه اقداماتی باید صورت گیرد را در دستور کار قرار داده اند.

پیروزاده خاطرنشان کرد؛ بهترین راه برای ساماندهی این منطقه نمونه گردشگری ، فرهنگسازی و آموزش بومیان مناطق گردشگری هست. وی در این زمینه خواستار اعتباری ۳۰ میلیون تومانی برای فرهنگسازی و آموزش در این مناطق شده است. پیروزاده ادامه داد: با فرهنگسازی و آموزش و مشارکت همه بومیان مناطق گردشگری به یک توسعه پایدار خواهیم رسید که هیچ نیازی به اقدامات ، خدمات دولت هم نمی باشد ، در صورت توجیه مردم خودشان همه مشکلات را مرتفع خواهند نمود و تازمانی که مردم این مناطق خودشان در جهت برطرف کردن مشکلات بر نیایند ، هر اقدامی توسط دولت هیچ فایده ای نخواهد داشت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *