ثبت رکورد تخلیه همزمان هفت فروند کشتی در مجتمع بندری امام خمینی(ره)

خورنا|باقرگل فر:با هدف تحقق اهداف سازمانی به منظور ارتقاء شاخص های عملیاتی در مجتمع بندری امام خمینی(ره)، فرآیند تخلیه همزمان هفت فروند کشتی طی دی ماه سال جاری با موفقیت انجام و رکورد کم نظیری در این خصوص به ثبت رسید.

به گزارش خبرنگار خورنا به نقل  روابط عمومی، معاون بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، ضمن اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای سیاست های کلان اقتصادی کشور مبنی بر توسعه اقتصاد مقاومتی و با هدف تلاش برای تأمین بخش عمده ای از زنجیره ی جابجایی کالا و ارائه امکانات و تسهیلات مناسب بندری به مشتریان، مدیریت تخلیه موفقیت آمیز همزمان هفت فروند کشتی حامل غلات ضمن رعایت استانداردهای مطلوب انجام پذیرفت.

  ایرج مدیری در ادامه افزود: روند تخلیه این محمولات جمعا به وزن حدود ۸۶ هزار تن  از ۷ فروند کشتی، با مشارکت بخش خصوصی توانمند و بهره گیری از تجهیزات مدرن  و پیشرفته صورت گرفته و رکود قبلی در زمینه را به میزان ۷۸ هزار و ۱۶ تن  که در اسفندماه ۹۳ به دست آمده بود، بهبود بخشید.

یادآور می شود مجتمع بزرگ بندری امام خمینی(ره) علیرغم ترافیک بالای تخلیه و بارگیری، بدون هیچ گونه وقفه ی عملیاتی، خدمات لازم را به  انواع کشتی ها ارائه داده و در این زمینه، قابلیت افزایش تعداد کشتی ها و ارائه خدمات مطلوب را در موعد مقرر دارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *