شهردار دزفول:

عملیات احداث پارک انرژی دزفول تا دهه فجر به پایان می رسد

محمد علی دوایی فر اظهار داشت: امسال توجه ویژه‌ای به توسعه خدمات شهری و تأمین نیازهای شهروندان در شهرستان دزفول شده است و شهرداری دزفول با بسیج تمام خدمات خود در این حوزه، گام‌های جدی و عملی بر می‌دارد.

شهردار دزفول با اشاره به این که دزفول ظرفیت های گسترده ای برای پیشرفت و آبادانی دارد، بیان کرد: در صورت توجه به این ظرفیت ها، می توان ضمن تسهیل عمران شهری، زمینه رضایت شهروندان از خدمات شهری را بیش از گذشته ،گسترش داد.

وی با بیان این که یکی از این خدمات احداث پارک انرژی شهرستان دزفول بوده است، افزود: با پیگیری های صورت گرفته این مجموعه تفریحی با کاربری فرهنگی، ورزشی در زمینی به مساحت دو هکتار در دهه فجر امسال تکمیل و به بهره برداری می رسد.

شهردار دزفول عنوان کرد: مجموعه چند منظوره ورزشی، پارکینگ، فضای سبز و رستوران از جمله امکانات این مجموعه تفریحی است که این پارک در محدوده شمال دزفول و حد فاصل تفریحگاه ساحلی دز و آرامستان شهید آباد دزفول افتتاح می شود.

وی با بیان این که پارک انرژی دزفول در مجاورت مجموعه ورزشی شهید سوداگر، جنب ورودی تفریحگاه ساحلی دز ساخته شده است است، گفت: پارک انرژی دزفول، گنجایش ۱۳۰ خودرو را دارد و با توجه به نزدیکی این پارکینگ به آرامستان شهید آباد، شهروندانی که به این منطقه مراجعه می کنند، می توانند از ظرفیت این پارکینگ نیز استفاده کنند.

تقاطع غیر هم سطح فتح المبین افتتاح می شود

دوایی فر با اشاره به اجرای تقاطع غیر هم سطح فتح المبین دزفول، بیان کرد: این طرح شاخص عمرانی در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد تا مشکلات ترافیکی این منطقه به حداقل رسیده و معابر شهری این منطقه به میزان قابل توجهی ساماندهی و توسعه یابند.

وی با بیان این که به منظور تسریع و تسهیل در روند اجرایی این طرح، در روزهای پنجشنبه هر هفته جلسه‌ای با حضور پیمانکار، ناظران اجرای طرح، رئیس کمیسیون عمران شورای شهر و مسئولین شهرداری در محل این طرح عمرانی برگزار می‌گردد، افزود: در این جلسات به بررسی اقدامات انجام شده در مسیر تکمیل و تسریع بهره برداری آن و هم چنین برنامه ریزی و تدوین برنامه هفته‌های بعد، پرداخته می‌شود.

شهردار دزفول با اشاره به پیشرفت عملیات اجرایی اجرای تقاطع غیر هم سطح فتح المبین، ادامه داد: با برگزاری جلسات مستمر و برنامه ریزی های مدون صورت گرفته، پیش بینی می شود این پروژه شاخص عمرانی و موثر در خدمات ترافیکی دزفول، ابتدای بهمن ماه امسال تکمیل و هم زمان با سال روز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، افتتاح گردد.

وی با بیان این که عملیات اجرایی پروژه احداث تقاطع غیر هم سطح فتح المبین دزفول مدتی متوقف بوده و حال روند اجرا و تکمیل این پروژه مناسب است،گفت: نگاه کارشناسانه به طرح های عمرانی همراه با دقت و ظرافت، می تواند موجب اعتماد عمومی شهروندان به مجموعه شهرداری و تامین نیازهای شهروندان، گردد.

دزفول آماده پذیرایی از مسافران نورزی است

دوایی فر با اشاره به این که دزفول در حوزه گردشگری دارای ظرفیت گسترده ای است، عنوان کرد: با توجه به این که مدت زیادی به آغاز تعطیلات سال نو نمانده است باید بیش از گذشته دزفول را برای حضور میهمانان نورزوی آماده سازی کنیم.

وی افزود: به همین جهت، کمپ نوروزی شهرداری دزفول واقع در مقابل پارک بعثت این شهرستان با هماهنگی معاونت امور شهر توسط خدمات شهرداری پاکسازی و آماده استقبال از میهمانان نوروزی شده و تمام خدمات موزد نیاز شهروندان پیش بینی و تأمین گردیده است.

شهردار دزفول با اشاره به این که تعطیلات سال نو بیش از هر زمانی فرصت و امکان معرفی جاذبه‌های گردشگری دزفول را فراهم می‌کند، بیان کرد: با توجه به این فرصت، باید سهم دزفول از گردشگری استان و کشور افزایش و زمینه برای رونق اقتصادی شهرستان بیش از گذشته مهیا شود.

وی گفت: به همین جهت، امسال سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرداری دزفول تورهای گردشگری و اتوبوس گردشگری را به مدت یک روز و از محلکمپ نوروزی این شهرستان برقرار کرده تا فرصت معرفی و حضور گردشگران در فضاهای تفریحی و فرهنگی دزفول، بیش از گذشته فراهم شود.

دوایی فر ادامه داد: هم چنین با توجه به احتمال وقوع باران در شهرستان هم زمان با آغاز تعطیلات سال نو و حضور میهمانان نوروزی، پیش بینی احداث کمپ‌های اسکان اضطراری میهمانان نوروزی در بخش‌های مختلف شهری از جمله خدمات شهرداری دزفول هم زمان با آغاز تعطیلات سال نو بوده که در صورت نیاز به تأمین نیازهای شهروندان می‌پردازند.

گفت‌وگو از: محمد امین جمشیدی

انتهای پیام/